سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



متن نامه 104 منتخب مجلس به لاریجانی برای موکول کردن بررسی برنامه به مجلس دهم


محمد خدابخشی منتخب مردم الیگودرز در مجلس دهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: تعدادی از منتخبین جدید مجلس دهم نامه‌ای خطاب به ریاست مجلس نهم داشتیم که در آن از ایشان خواستیم با توجه به اینکه مجلس نهم زمان کافی برای بررسی لایحه برنامه ششم توسعه ندارد، بررسی لایحه متوقف و به مجلس دهم ارجاع داده شود.

وی افزود: در این صورت با زمان و حوصله بیشتری نقاط ضعف این لایحه برطرف می‌شود و هم اهداف اولویت‌بندی شده و نقاط ضعفی که در خصوص برنامه‌ریزی وجود دارد برطرف خواهد شد.

منتخب مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: 104 نفر از منتخبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی پای این نامه را امضا کردند که پس از آن به ریاست مجلس تقدیم شد و ریاست مجلس در پی آن دستورات لازم را صادر کرده است که خواست نمایندگان منتخب که در حقیقت بررسی دقیق‌تر این لایحه است مورد بررسی قرار بگیرد.

به گزارش فارس، متن کامل این نامه به شرح زیر است:

ریاست محترم مجلس نهم شورای اسلامی

با عرض سلام و دعای خیر

احتراما نظر به جایگاه برنامه‌های پنج ساله در روند رشد و تعالی کشور و نیازمندی روند مصوب‌سازی چنین لوایحی به بحث و بررسی تفصیلی و جامع، همچنین با توجه به محدود بودن زمان در اختیار نمایندگان مجلس نهم درخواست می‌گردد دستور فرمایید تا بررسی و مصوب‌سازی لایحه برنامه ششم توسعه کشور به مجلس دهم محول گردد.

تا ان‌شاءالله شاهد افزایش همگرایی برنامه ششم با همگرایی مقام معظم رهبری (الگوی ایرانی اسلامی، اقتصاد مقاومتی، سیاست‌های کلی نظام و ...) و تقویت پیوندهای ضروری برنامه ششم با اسناد بالادستی باشیم.

با تجدید احترام

جمعی از نمایندگان منتخب مردم در مجلس دهم شورای اسلامی

انتهای پیام/

 


ویدیو مرتبط :
آقای لاریجانی! شما آیین نامه مجلس را لگد مال کردید