سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ دستبرد به خانه ثروتمندان شمال پایتخت با اسلحه پلاستیکی


حوادث/ دستبرد به خانه ثروتمندان شمال پایتخت با اسلحه پلاستیکی باشگاه خبرنگاران/ سارقان مسلح منازل شمال پایتخت در آخرین سرقت ناکام ماندند .

ساعت 12:31 بیست و هشتم دی ماه بر اساس اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران بزرگ مبنی بر یک مورد حضور سارق در آدرس سیمای ایران، مجتمع پردیسان عوامل گشت یگان کلانتری 134شهرک قدس به محل اعزام شدند.
با حضور ماموران، فردی به هویت "شریف" به واحد گشت کلانتری مراجعه و اظهار داشت:"فردی که در حال سرقت از منزلم بوده را دستگیر کردم".
در تحققات مشخص شد، سارق به نام "منصور" به همراه همدستش به نام "آرمان"با یک قبضه اسلحه پلاستیکی ،نقاب و یک جفت دستکش با پاشیدن اسپری به صورت شکات اقدام به سرقت منزل با برنامه ریزی قبلی کرده که شاکی و همسایگان با سارقین درگیر شده بودند.
در ادامه متهم ردیف اول دستگیر و نفر دوم موفق به فرار شده بود که با اجرای طرح مهار وی نیز دقایقی بعد دستگیر و متهمان به همراه یک دستگاه پژو206 که جهت سرقت به محل مراجعه نموده بودندبه کلانتری منتقل و تحت بازجویی های پلیسی قرار گرفتند .
سرهنگ سعید کفراشی رییس کلانتری 134شهرک قدس درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در خلال بازجوئی های پلیسی مشخص شد نامبردگان از اعضای باند سارقان مسلحی هستند که در شمال پایتخت اقدام به سرقت از منزل شهروندان می کنند که پرونده متهمان جهت تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایمشان و همچنین شناسایی شکات و مالباختگان در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
خانه های رویایی ثروتمندان-IPEK-TRIYANDA