ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



لادروپ شایعه هدایت تیم پورعلی‌گنجی را تکذیب کرد


به گزارش خبرگزاری فارس، مایکل لادروپ ستاره سال‌های دور بارسلونا و رئال مادرید خبر پیشنهاد باشگاه السد برای هدایت این تیم را تکذیب کرد.

تیم السد به تازگی با مرتضی پورعلی گنجی مدافع ملی‌پوش کشورمان قرار داد امضا کرده است.

لادروپ در مصاحبه اختصاصی با شبکه الکاس قطر گفت: چه کسی این سخنان را گفته است؟ مگر السد به تازگی سرمربی خود را تغییر نداده است!

او درباره اینکه اگر پیشنهاد رسمی از السد برای او در آینده نزدیک ارائه شود چه تصمیمی خواهد گرفت، گفت: نمی‌دانم که در تابستان آینده چه تصمیمی خواهم گرفت. پیشنهادهای زیادی دارم که باید خوب بررسی کنم بعد تصمیم می‌گیرم.

این سرمربی دانمارکی سال گذشته هدایت لخویا را در دست داشت که  توانست این تیم را قهرمان لیگ ستارگان  و جام پادشاهی کند. حتی او توانست با تیم لخویا به مرحله یک‌چهار نهایی لیگ قهرمانان آسیا بوش کشورمان را رسید.
انتهای پیام/ا
 

http://fna.ir/81MO7X


ویدیو مرتبط :
گل پورعلی گنجی