سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فروشگاه جانبی مرجع تخصصی لوازم جانبی


امروزه با فراگیر شدن محصولات جدید و نوین به بازار به خصوص در حوزه محصولات دیجیتال نیازهای جدیدی برای همین محصولات نیز به وجود آمده است به گونه ای که گاهی اوقات استفاده از لوازم جانبی از خود محصول اصلی مهمتر می شود.

لوگو فروشگاه جانبی

اما چه محصولاتی در رده لوازم جانبیقرار می­گیرند. لوازم جانبی شامل آن دسته از کالاهایی می باشند که خود به تنهایی کاربرد آن چنانی در زندگی روزمره نداشته ولی همین کالاها در کنار وسایل دیگر مورد استفاده قرار می­گیرند. به طور مثال پاور بانک یکی از پرکاربردترین لوازم جانبی حال حاضر دنیای دیجیتال محسوب می شود؛ پاور بانک‌ها درواقع باتری‌های یدک قابل شارژی هستند که به علت ابعاد کوچک و وزن نسبتا کمشان استفاده راحتی دارند . نیازی به شارژر ندارند، کافی ست با یک کابل آن‌ها را به درگاه یو اس بی یک دستگاه الکترونیکی مثل کامپیوتر یا لپ تاپ‌تان وصل نمایید تا باتری آن شروع به شارژ شدن کند.

یکی از فروشگاه هایی که در این زمینه فعالیت دارد، فروشگاه جانبی می باشد. این فروشگاه با دارا بودن انواع لوازم جانبی موبایل، کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، دوربین و سایر محصولات جانبی سعی کرده است که فروشگاهی کامل و جامع برای افرادی که به اینگونه وسایل نیاز دارند فرآهم آورد. این فروشگاه سعی داشته که تمامی محصولات ارائه شده خود را از برترین کیفیت های موجود در بازار تهیه نموده و با بهترین قیمت به مشتریان خود عرضه نماید.

پاور بانک

ارسال کالا در جانبی بسیار سریع بوده بطوری که اکثر سفارشات تهران چند ساعته به دست مشتری میرسد و سفارش های شهرستان ۴۸ ساعته و از طریق پست توزیع می شود.

برخی از برندهای محصولات عرضه شده در جانبی شامل ترنسند، شیائومی، اچ تی سی، سونی می باشد که از معروف ترین و بهترین مارک های موجود در بازار به حساب می آیند. البته تنوع برند محصولات این فروشگاه تنها به همین برندها خلاصه نشده و شما در قسمت فهرست برندهای فروشگاه می توانید لیستی از انواع برندهای موجود در سایت که شامل ۳۶ برند می باشد مشاهده نمایید.

همچنین در فروگاه جانبی شما میتوانید انواع باتری موبایل رو تهیه نمایید که کاملا اصلی و با بهترین قیمت عرضه میگردد. یکی دیگر از محصولا پر فروش جانبی انواع اسپیکر بلوتوث می باشد که از معروفترین برند ها میتوان به اسپیکر jbl اشاره کرد.

اسپیکر

یکی دیگر از بخش های پرطرفدار فروشگاه جانبی بخش لوازم جانبی ps4 میباشد.

پایان رپورتاژ آگهی/.


ویدیو مرتبط :
5 DIY لوازم سریع و آسان مو لوازم جانبی I چگونه می توان مو کلیپس در آموزش لوازم ج