علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



تیم بسکتبال شهرداری اراک از سد نیروی زمینی تهران گذشت


به گزارش خبرنگار مهر، این مسابقه عصر دوشنبه به میزبانی تیم بسکتبال شهرداری اراک در سالن اختصاص بسکتبال ورزشگاه ۱۵ هزار نفری امام خمینی(ره) اراک برگزار شد.

در این مسابقه شاگردان کسایی پور، سرمربی تیم تیم شهرداری راک در چهار کوارتر بازی اجازه ندادند تیم بسکتبال نیروی زمینی تهران برای کسب امتیاز بیشتر یک گام به جلو بردارند.

پرتاب های سه امتیازی بویان زونتکو بازیکن شماره ۱۷ تیم شهرداری اراک و حمله های پی در پی اصغر کاردوست، بازیکن شماره ۱۲ اراک فرصت را از بازیکنان تیم مقابل سلب کرد و حاکمیت این انسجام و روند در تیم موجب شد تا در کوارتر اول مسابقه با نتیجه ۲۶ بر ۱۱ به نفع تیم شهرداری اراک پایان یابد.

در کوارتر دوم نیز با نتیجه ۴۳ بر ۳۳ شکست تیم نیروی زمینی رقم خورد و در کوارتر سوم با نتیجه ۵۸ بر ۴۷، بازی به نفع تیم شهرداری اراک خاتمه یافت.

در نهایت پس از انجام چهار کوارتر طی ۴۰ دقیقه، مسابقه با نتیجه ۸۱ بر ۶۳ به نفع تیم بسکتبال شهرداری اراک پایان یافت.

با این پیروزی تیم بسکتبال شهرداری اراک که در ردیف چهارم جدول مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور قرار داشت به یک پله بالاتر یعنی جایگاه سوم صعود کرد.

گفتنی است در هفته سوم دور برگشت از هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور، نفت آبادان میزبان تیم شهرداری اراک است.


ویدیو مرتبط :
بسکتبال شهرداری گرگان - نیروی زمینی