علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



راز روبرو شدن با پول در «گمشده وپیدا شده» افشا شد


به گزارش خبرنگار مهر، کتابی دیگر از جنین راس نویسنده‌ کتاب پرفروش «زن، غذا، خدا» و با عنوان «گمشده و پیدا شده» با ترجمه بیتا ابراهیمی از سوی نشر آموت منتشر شد.

این کتاب به گفته نویسنده آن تلاشی است برای مواجهه با یکی از چالش‌های بزرک زندگی: با مساله پول چطور کنار بیاییم.

ماجرای تالیف این کتاب از این قرار است که وقتی جنین راس و شوهرش همه‌ پس انداز زندگی‌شان را در یک کلاه‌برداری از دست دادند، آن‌ها هم به میلیون آمریکایی دیگر پیوستند که با به هم ریختگی اوضاع مالی، عدم اطمینان و تغییر همه‌ امیدها و آرزوهایشان رو به رو شده بودند. شوک ناشی از این جریان جنین را بر آن داشت که به کندوکاو در این زمینه بپردازد که چطور رفتارها و عادت‌هایمان در زمینه‌ پول، می تواند ما را دقیقا به همان موقعیتی بکشاند که از آن هراس داریم.

راس انتخاب‌های ناخودآگاهش را کشف می‌کند: خرید کردن ناگهانی بعد از مدت‌ها برنامه‌ریزی مالی، استفاده ار پول به عنوان جایگزینی برای عشق. منابع پنهان این عادت‌ها را بررسی می‌کند. او با شوخ طبعی و درایت، زنگ خطر بلندی را به صدا در می‌آورد تا به یادمان بیاورد که چطور می‌توانیم احساسات و رفتارمان را در زمینه‌ پول تغییر دهیم؛ چیزی که می‌تواند نه مایه‌ عذاب و هراس که مایه‌ اطمینان و آرامش زندگی ما باشد.

راس پیش از این نیز با نگارش کتاب «زن، غذا، خدا» توانسته بود در صدر رتبه کتاب‌های پروفروش روزنامه نیوروک تایمز قرار بگیرد.

کتاب « گمشده و پیدا شده» نوشته‌ی «جنین راس» با ترجمه‌ی «بیتا ابراهیمی» ‌ در ۲۳۲ صفحه و به قیمت ۱۵۰۰۰ تومان توسط «نشر آموت» منتشرشده است.


ویدیو مرتبط :
افشا کردن راز های بازی بترفیلد!!!