ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مسابقات فرمول خون را متوقف کنید


مسابقات فرمول خون را متوقف کنیدایرنا/ در آستانه برگزاری مسابقات فرمول یک بحرین، آتش خشم مردم این کشور بار دیگر برافروخته شد.
جوانان انقلابی بحرین روز دوشنبه در اعتراض به برگزاری مسابقات اتومبیل رانی فرمول یک در مناطق مختلف این کشور تظاهرات کردند.
این جوانان با آغاز سلسله اعتراض هایی با عنوان 'فرمول خون را متوقف کنید' با بستن برخی از خیابان های اصلی خواستار لغو مسابقات فرمول یک در این کشور شدند.
ائتلاف جوانان 14 فوریه نیز از گروه های انقلابی بحرین خواست دراین اعتراض ها شرکت گسترده داشته باشند.
این ائتلاف از کاربران شبکه های اجتماعی و نویسندگان آزاده در داخل و خارج بحرین خواست، تیم های شرکت کننده را از حضور دراین مسابقات منصرف کنند و پیام ملت مظلوم بحرین را به گوش آن ها برسانند.
مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک بحرین چندسالی است که در ماه آوریل در این کشور برگزار می شود و مردم بحرین آن را 'فرمول خون' و اقدامی برای سرپوش گذاشتن بر جنایت های آل خلیفه و اشغالگران سعودی می دانند.

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
مسابقات فرمول خون