سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



متهم به قتل ستایش قریشی اختلال روانی نداشته است


ابوالقاسم مرادطلب دادستان عمومی و انقلاب ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس،‌درباره نتیجه کمیسیون پزشکی قانونی گفت: براساس نظریه پزشکی قانونی دلیل قطعی دال بر اختلال روانی متهم به قتل ستایش قریشی یافت نشده است.

دادستان عمومی و انقلاب ورامین پیش از این نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: بر اساس نظر پزشکی قانونی سن شناسنامه‌ای متهم تایید شده که عبارت است از تولد متهم در تاریخ آذر ماه سال 78.

مرادطلب درخصوص اینکه آیا پزشکی قانون موضوع تجاوز و همچنین علت تامه مرگ را اعلام کرده است یا خیر گفت: از آنجا که کیفرخواست محرمانه است نمی‌توان درخصوص این موضوعات اظهارنظر کرد.

وی تصریح کرد: روز شنبه متهم به دادسرای ورامین فراخوانده شده است تا از وی دفاع آخر اخذ شده و سپس با صدور کیفرخواست در اوایل هفته پرونده به دادگاه کیفری شماره یک ارجاع شود.

دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: دادسرای ورامین در هنگام صدور کیفرخواست اتهام متهم را قتل عمد دانسته اما برای سایر جنبه‌های پرونده قرار عدم صلاحیت صادر کرده و پرونده را به دادگاه کیفری استان تهران می فرستد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
عاقبت فرار متهم روانی !!