ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



وقتی بنیتز و رئال مادرید به سبک تیم امید علی منصوریان سوتی می دهندو احتمالاحذف می شوند!


ورزش > فوتبال جهان - رئال مادرید در آستانه حذف از کوپا دل ری است ، آن هم برای بازی دادن به یک بازیکن محروم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیره روزی های رئال مادرید با رافا بنیتز تمامی ندارد. او که مدام زیر فشار است و رئال مادریدش نتوانسته نتایج درخوری بگیرد ، حالا بعد از یک برد در کوپا دل ری در شرایطی قرار گرفته که احتمالا پرز باید کل تیم سرپرستی این باشگاه را اخراج کند. آنها که با 3 گل توانستند از سد کادیس بگذرند، حالا باورشان نمی شود که یکی گل زنان  شان دنیس چریشف از سال قبل دو اخطاره بوده و احتمالا از دور بازی ها حذف می شوند. در همان حین بازی بود که سایت آس این خبر را منتشر کرد و بلافاصله بعد از مسابقه ، مسئولان کادیس از رئالی ها شکایت کردند.

حالا برای این اشتباه ، تمام سایت های دنیا نوشته اند که رئال مجازات می شود. اگرچه این اشتباه در فوتبال دنیا غیرقابل باور است اما در ایران و پیش از این هم زیاد رخ داده. 4 سال قبل تیم ملی امید ایران به دلیل چنین اشتباهی از بازی های انتخابی  المپیک حذف شد. همان سال ، سپاهان اصفهان هم درحالی که به جمع 4 تیم برتر آسیا رسیده بود ، به دلیل استفاده از رحمان احمدی دو کارته ، از لیگ قهرمانان حذف شد!

در دیگر بازی های شب گذشته مهم فوتبال اروپا بارسلونا توانست با تیمی متشکل از بازیکنان ذخیره ویانوونسه را با نتیجه پر گل 6 بر یک شکست دهد. در انگلستان هم لیورپول 6 گل به ساوتهمپتون زد!

4141


ویدیو مرتبط :
هلگوئرا: بنیتز به رئال مادرید شخصیت قهرمانی داده است