علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



ساختمان جدید تامین اجتماعی شعبه عسلویه افتتاح شد


به گزارش  خبرنگار مهر، مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر عصر شنبه در حاشیه افتتاح ساختمان جدید تامین اجتماعی شعبه عسلویه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شعبه تامین اجتماعی عسلویه در سال ۱۳۸۳ تأسیس شده و با ۴۴ کارمند در فضایی بسیار کوچک و غیر استاندارد و با امکانات بسیار کمی مشغول به‌کار بوده است.

یونس خسروانی افزود: تعداد بیمه شدگان اصلی و اجباری این شعبه، ۸۲ هزار و ۳۶۱ و تعداد بیمه شدگان تبعی آن ۱۱۶هزار و ۹۷۴ نفر است.

وی بیان داشت: شعبه تامین اجتماعی عسلویه به دلیل شرایط خاص آن منطقه و میزان حجم کار و تعداد کارگران زیاد این منطقه، یکی از پردرآمدترین و شلوغ‌ترین و در عین حال، یکی از کم امکانات‌ترین شعبات تامین اجتماعی کشور در سال‌های گذشته بوده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: این شعبه پس از قریب به ۱۱ سال فعالیت، ساختمانی غیر اداری، کوچک و امکاناتی ضعیف داشته و به همین دلیل کارکنان و بالتبع مراجعه کنندگان آن سختی ها و مشکلات زیادی را تحمل کرده‌اند تا اینکه در دولت تدبیر و امید با پیگیری‌ها و تاکیدات دکتر سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان مرکزی، تصمیمات خوبی برای این شعبه اتخاذ شد.

خسروانی ادامه داد: در طول سال‌های اخیر، همکاران ما در شعبه عسلویه علیرغم اینکه دستگاهی با برند اقتصادی و اجتماعی بالاست، در فضایی نامناسب و دور از شأن شرکای اقتصای و اجتماعی سازمان مشغول به کار بوده اند که با تدبیر و دوراندیشی دکتر نوربخش، ساختمانی در خور شأن برای شعبه عسلویه در نظر گرفته شد و امروز شاهد افتتاح و نقل مکان همکارانمان به ساختمان جدید هستیم.

وی تاکید کرد: در مدت یک‌ماه و نیم حضور در مدیریت تامین اجتماعی استان، وضعیت این شعبه را با قید فوریت پیگیری کرده است و خوشبختانه با دید بسیار مثبت مدیرعامل سازمان، در شعبه عسلویه تغییرات مهمی ایجاد خواهد شد.

ساختمان جدید شعبه عسلویه با حضور امینی مشاور مدیرعامل و مدیرکل امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی، ضیغمی مشاور مدیرعامل و مدیرکل حراست سازمان تامین اجتماعی و نادری فرماندار عسلویه افتتاح شد.


ویدیو مرتبط :
افتتاح شعبه 3 تامین اجتماعی بندرعباس