در دکوراسیون داخلی رنگ صورتی را با چه رنگ هایی ست کنیم؟


 بهار  فصل رنگ هاست. یکی از بهترین رنگ ها برای دکوراسیون داخلی در فصل بهار، رنگ صورتی است، اما باید بدانید که چه رنگ هایی بهترین مکمل های رنگ صورتی برای یک دکوراسیون بهاری زیبا هستند. با ما باشید تا این رنگ ها را بشناسید.

 چگونه رنگ صورتی را به دکوراسیون داخلی خانه مان اضافه کنیم؟

ترکیب رنگی سرخابی، خاکستری و کرم برای اتاق خواب

ترکیب رنگی سرخابی، خاکستری و کرم برای اتاق خواب

برای این ترکیب رنگی، برای روتختی تان از صورتی پر رنگ و برای پرده های اتاق تان از ترکیب صورتی و زرشکی استفاده کنید. برای ترکیب بندی زیباتر باید دیوارهای اتاق و چوب تخت خواب تان طوسی روشن باشد. برای تزیینات اتاق مانند قاب عکس و لوستر از رنگ کرم طلایی استفاده کنید.

ترکیب صورتی روشن، گلبهی و زرد روشن برای اتاق نشیمن بهاری

ترکیب صورتی روشن، گلبهی و زرد روشن برای اتاق نشیمن بهاری

برای این ترکیب رنگی باید رنگ غالب اتاق نشیمن تان طوسی خیلی روشن یا سفید باشد. برای قسمتی از دیوار، از رنگ صورتی روشن استفاده کنید. برای مبلمان های تان از صورتی متوسط انتخاب کنید. برای ایجاد هماهنگی بیشتر برای مبل تکی تان رنگ زرد روشن انتخاب کنید. این ترکیب رنگی برای یک اتاق نشیمن بهاری بسیار مناسب است.

ترکیب رنگی صورتی، خاکستری استیل و سفید برای اتاق ناهار خوری

ترکیب رنگی صورتی، خاکستری استیل و سفید برای اتاق ناهار خوری

در این اتاق ناهار خوری هم، رنگ غالب طوسی روشن است. برای قسمتی از دیوار رنگ طوسی استیل انتخاب کنید. برای صندلی های اتاق ناهارخوری تان هم از ترکیب صورتی روشن و صورتی پررنگ استفاده کنید. پرده ای را هم انتخاب کنید که ترکیب طوسی سیر و روشن با حاشیه های صورتی باشد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : دکوراسیون بهاری با ایده هایی نو

یک اتاق نشیمن رمانتیک به رنگ صورتی بچینید

یک اتاق نشیمن رمانتیک به رنگ صورتی بچینید

صورتی یکی از رنگ هایی است که مختص به فصل بهار است. برای چیدن یک اتاق نشیمن بهاری، برای یک دیوار از کاغذ دیواری طرح دار صورتی و برای بقیه دیوارها از رنگ صورتی ساده استفاده کنید. سعی کنید مبلمانی هم با رویه صورتی روشن ساده و کوسن های طرح دار صورتی تیره تر انتخاب کنید.

bedroom-pink-decoraion-05.jpg

ترکیب صورتی پر رنگ و سفید برای اتاق نشیمن

در این چیدمان باید رنگ غالب اتاق تان سفید باشد. برای مبلمان ها هم بهتر است از سفید چرک استفاده کنید. برای اضافه کردن رنگ و روح به این اتاق نشیمن سفید می توانید از یک کوسن با ترکیب رنگی سفید و صورتی و پرده هایی با همین ترکیب رنگی استفاده کنید. یک صندلی حصیری می تواند کامل کننده دکوراسیون تان باشد.

bedroom-pink-decoraion-06.jpg

دکوراسیون اتاق نشیمن با ترکیب صورتی پررنگ، سبز و مشکی

اگر شما تمایل به اضافه کردن رنگ های مختلف برای دکوراسیون اتاق نشیمن تان دارید، ترکیب صورتی پررنگ، سبز و مشکی یکی ترکیب رنگی بسیار عالی است. برای این چیدمان از رنگ صورتی پررنگ برای دیوار و از ترکیب صورتی و سفید برای پرده ها استفاده کنید. در این چیدمان بهترین رنگ برای مبلمان رنگ سبز است. برای کامل کردن می توانید برای شومینه تان از رنگ مشکی استفاده کنید.

تهیه و ترجمه : گروه سبک زندگی سیمرغاختصاصی سیمرغ


ویدیو مرتبط :
دکوراسیون داخلی با رنگ های پنتون