فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



پوشش رسانه‌ای مهم‌ترین رویدادهای کشور در مرکز بسیج صداوسیما


«حامد فاتحی پولادی» فرمانده قرارگاه عملیات رسانه ای بسیج صدا و سیما در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: این مستند روایتی است از مانوری که به همت سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ و همکاری سازمان ها و نهاد های مرتبط با حضور 10 هزار نفر از نیروهای امدادی و بسیجیان در تهران انجام شد.

بر اساس تدابیر پیش بینی شده در قرارگاه، پوشش رسانه ای این مانور عظیم با اعزام 10 گروه تصویر برداری هوایی و زمینی، از ساعات ابتدایی صبح روز پنج شنبه 23 اردیبهشت 95 آغاز شد.

مدیر تامین برنامه های رادیویی و تلویزیونی بسیج صدا و سیما به حضور سردار سرافراز حاج علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین ، سردار کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ ، نماینده سازمان ملل در ایران و جمعی از مسئولین کشوری و لشکری در این مانور اشاره کرد که از نزدیک شاهد مراحل اجرایی بودند.

مشاور رئیس بسیج صدا و سیما در خصوص برنامه های آتی این قرارگاه گفت :
این مدل رسانه ای موفق، ایده آقای عاطفی رئیس بسیج صدا و سیما بود که در قالب قرارگاه عملیات رسانه ای بسیج صدا و سیما شکل گرفت.
این قرارگاه پس از دریافت برنامه های ابلاغی از سوی فرماندهی بسیج صدا و سیما،برنامه ریزی و طراحی نقشه راه و مهندسی پیام را با هدف بهره گیری از حداکثر توان و ظرفیت شبکه های سراسری رادیویی تلویزیونی (در بازه زمانی قبل ، حین و پس از برنامه ) در دستور کار قرار می دهد .
لازمه فراهم شدن این شرایط ، تعامل و هماهنگی گسترده و اثر بخش با معاونت های سیما، صدا ، خبر ، فنی و امور مجلس و استان ها و شبکه های سراسری رادیویی و تلویزیونی در سطح رسانه ملی است که این مهم با برنامه ریزی و ایجاد بستر مناسب عملی شده است.

فاتحی پولادی در ادامه به برخی از برنامه های مهم انجام شده در قرارگاه عملیات رسانه ای بسیج دا و سیما اشاره کرد که این فعالیت ها در قالب پوشش گسترده رادیویی و تلویزیونی جشنواره ها، کنگره ها و یادواره های مرتبط با حوزه فرهنگ ایثار و شهادت رقم خورده بود ؛
پوشش رسانه ای تمام وقایع راهیان نور نوروز 94 در قالب برنامه های زنده و تولیدی از یادمان دفاع مقدس در گستره جغرافیایی در طول خطوط عملیاتی غرب تا جنوب، "کنگره بزرگداشت سرداران و ۴۵۰۰ شهید تدارکات و پشتیبانی سپاه"، "سیزدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان حسینی"، "مراسم سالروز آزادسازی پاوه" ، "آیین تشییع شهدای تازه تفحص شده (راهیان نور غرب و شمال غرب)"، "کنگره ملی شهدای چهار محال و بختیاری"، "کنگره شهدای استان کردستان"، ویژه برنامه های "سازمان پدافند غیر عامل"، ویژه برنامه های "دانشگاه عالی دفاع ملی"، "رزمایش الی بیت المقدس ۹۴"، "آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت" ، "صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز" ، "کنگره ملی 8000 شهید استان گیلان" عملیات رسانه ای گستره برای پوشش "سفر های راهیان نور نوروز 95" برنامه های متعدد دیگر که گوشه ای از فعالیت های رسانه ای این قرارگاه در تعامل با شبکه های سراسری را شامل می شد .

وی گفت: امسال نیز براساس سیاست های ابلاغی رئیس بسیج صدا و سیما به این قرارگاه، پوشش رسانه ای مهمترین رویداد های فرهنگی کشور در دستور کار قرار دارد که از جمله میتوان به تدارک ویژه برنامه های زنده و تولیدی برای پوشش رسانه ای "یادواره شهدای جامعه عشایری کشور " ، "جشنواره جهانی هنر مقاومت" ، "کنگره شهدای معاونت فاوا ستاد کل نیروهای مسلح " ، "سفر های راهیان نور در طول سال" "کنگره ملی شهدای مدافع حرم"و برنامه های متعدد دیگر در شبکه های سراسری تلویزیونی و رادیویی رسانه ملی اشاره کرد.

فاتحی در پایان گفت: توفیقات بدست آمده در این راه را قطعا آن را مرهون تلاش و همت جهادی همکاران فنی، سیما، صدا، خبر، امور مجلس و استان ها و بخش های دیگر سازمان صدا و سیما می‌دانیم.


ویدیو مرتبط :
تحلیل پوشش رسانه ای فاجعه منا - رسانه های عربی