ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تاکید رییس فدراسیون تنیس بر استفاده از تجربیات موفق کشورهای آسیایی


مجید شایسته روزسه شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ایران درمجمع آتی کنفدراسیون تنیس آسیا ، 10 نامزد در هیات رییسه و کمیته های مختلف شامل جوانان، داوری، مسابقات، توسعه، پیشکسوتان، اساسنامه، رسانه ، تنیس حرفه ای و ساحلی و با ویلچر خواهد داشت که امیدوارم بتوانیم جایگاه خود را در بدنه این کنفدراسیون ارتقا دهیم.
وی به حمایت فدراسیون تنیس ایران در انتخابات فدراسیون بین المللی این رشته ورزشی در شیلی اشاره کرد و اظهار داشت : از آنیل کانا در این انتخابات حمایت کردیم و انتظار ما این است که از نفوذ رییس کنفدراسیون تنیس آسیا در انتخابات آتی بهره ببریم.
رییس فدراسیون تنیس خاطر نشان کرد : حضور امیر برقعه ای ( مدیر آموزش فدراسیون تنیس ) به عنوان مدیر توسعه غرب و آسیا میانه و نماینده فدراسیون بین المللی در این منطقه باعث شده است تا پتانسیل های جدیدی برای کشورمان در عرصه های مختلف به وجود آید.
شایسته گفت: نمایندگان ایران نیز در صورت انتخاب در کمیته های مختلف کنفدراسیون تنیس آسیا، حضور فعالی خواهند داشت تا بتوانیم از تجربیات سایر کشورها برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنیم.
شایسته در خصوص دلایل کنار گذاشتن رییس سابق فدراسیون تنیس از نامزدی هیات رییسه کنفدراسیون تنیس آسیا افزود: علیرضا خروشی از این رشته ورزشی فاصله گرفته و زمان آن فرا رسیده است تا تغییراتی در نحوه تعاملات خود با سایر کشورها ایجاد کنیم.
مجمع عمومی کنفدراسیون تنیس آسیا اوایل هفته آینده در کلمبو سریلانکا برگزار می شود و 10 ایرانی نامزد تصاحب کرسی های مختلف این کنفدراسیون هستند.
ورزشی (2) ** 9122 **1581

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
برگزاری نشست خبری رییس فدراسیون تنیس روی میز