ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



علیپور:عناوینی در پرونده فساد در فوتبال وجود دارد که می‌تواند باعث تعلیق فوتبال ایران شود


حجت الاسلام علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس،‌در مورد مراسم تشییع پیکر همایون بهزادی گفت: خدا رحمت کند بهزادی را . او از پیشکسوتان خوب و چهره موثر در فوتبال و حتی فرهنگ و هنر بود. بهزادی یک روحیه شاعرانه داشت و حتی در هنر هم دستی داشت. بنابراین وظیفه داریم تا با عنوان یک مسلمان تشییع پیکر برادر مسلمان خود حاضر شویم. ضمن اینکه او از چهره‌‌های موثر ورزشی بود و ما به او مدیونیم و هر کاری که از دستمان بر بیاید باید انجام دهیم.

وی در مورد پرونده فساد در فوتبال گفت: اجازه دهید فعلا در مراسم باشم و بعدا در این مورد مفصل صحبت کنم اما امیدوارم انتشار این گزارش که هنوز در صحن علنی مجلس مطرح نشده است در بحث میزبانی ایران برای تیم‌های باشگاهی عربستانی و اماراتی که در این خصوص اعتراضاتی را کرده بودند تاثیرگذار نباشد.

علیپور گفت: اگر قرار بود این پرونده منتشر شود باید تشریفات قانونی‌اش طی می‌شد و اینکه یک عضو این کمیته بدون تشریفات این کار را کرده است مشکلی که به وجود می‌آورد این است که عربستان و امارات درخواست یک کمیته حقیقت یاب را کرده‌اند زیرا عناوینی که در این پرونده وجود دارد می‌تواند به صورت جدی باعث تعلیق فوتبال ما شود.

وی تاکید کرد: ای کاش دوستان  اجازه می‌دادند پس از تشریفات قانونی این پرونده منتشر می‌شد و بعد از آن با همه متخلفین هر کسی که بود برخورد لازم انجام می‌شد. هرچند که اشخاصی که علیه آن‌ها شکایت شده قطعا باید به قوه قضائیه بروند تا به موارد آن‌ها رسیدگی شود.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/L9Y4AB


ویدیو مرتبط :
پرونده فساد در فوتبال ایران