علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



طرح‌های شش‌گانه ورزش همگانی در استان بوشهر آغاز شد


به گزارش خبرنگار مهر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عصر شنبه در حاشیه آغاز طرح‌های شش‌گانه ورزش همگانی اظهار داشت: طرح امید اجتماعی از جمله طرح‌های مهمی است که با هدف توسعه امید و نشاط اجتماعی در استان بوشهر آغاز شده است.

فتح‌الله حقیقی از برگزاری کارگاه‌های تخصصی آموزرشی اجتماعی در شهرستان‌های استان خبر داد و بیان کرد: طرح‌های ۱۵ گانه امید در حوزه‌های بهداشت و درمان، فرهنگی و آموزشی، ورزشی، جوانان و خانواده و ... در استان بوشهر اجرا می‌شود.

حقیقی با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای اجرای برنامه‌های ورزش‌های همگانی و خانوادگی، بیان کرد: طرح‌های شش‌گانه ورزش همگانی از امروز در نقاط مختلف استان بوشهر اجرایی شده است.

معاون استاندار بوشهر هدف از اجرای طرح امید اجتماعی را فراهم آوردن شرایط رشد اقتصادی و ایجاد محیط مناسب برای رشد فکری، علمی، اخلاقی و جسمی جوانان و تبدیل نیروی جوانی به فرصت عنوان کرد و گفت: این طرح‌ها با نگاه آمایشی و با رویکرد آموزش محور و مشارکتی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اجرای این طرح‌ها برای گروه‌های مختلف سنی، اضافه کرد: طرح امید اجتماعی در ۸۱ منطقه روستایی و شهری شامل ۴۴ روستا و ۳۷ نقطه شهری اجرا می‌شود.

توسعه ورزش همگانی در روستاها

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز در این آئین به اهمیت توسعه ورزش‌های همگانی اشاره کرد و اظهار داشت: طرح امید اجتماعی از ابتکارات استان بوشهر است که نقش بسیار مهمی در توسعه ورزش در جامعه خواهد داشت.

بهروزیان‌فرد اضافه کرد: طرح‌های شش‌گانه ورزش همگانی در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر اجرایی می‌شود و در قالب این طرح شش ورزش همگانی شامل دوچرخه سواری، پیاده‌روی، کوه‌نوردی، تنیس روی‌میز، والیبال و بازی‌های بومی و محلی است.

وی اضافه کرد: طرح ورزش همگانی امید به مدت چهار هفته در استان بوشهر برگزار خواهد شد و امیدواریم شاهد دستیابی به اهداف مورد نظر در اجرای این طرح باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر به حمایت مسئولان استان بوشهر از اجرای طرح ورزش امید اشاره کرد و ادامه داد: از سوی ورزشکاران و مردم نیز شاهد استقبال بسیار خوبی از این طرح هستیم.

اجرای طرح امید اجتماعی در ۸۱ نقطه استان بوشهر

مشاور استاندار بوشهر در امور جوانان نیز به اهمیت بالای طرح‌های امید اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: طرح‌های امید اجتماعی با همکاری پنج دستگاه اجرایی و با همکاری سازمان‌های مردم نهاد تخصصی، استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها اجرا می‌شود.

یونس قیصی‌زاده با اشاره به حمایت ویژه دولت از سازمان‌های مردم‌نهاد، اضافه کرد: طرح امید اجتماعی به منظور توسعه مشارکت، امید، انسجام و نشاط در جامعه اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه فاز نخست طرح امید اجتماعی به‌صورت پایلوت در ۴۴ روستا و ۳۷ نقطه شهری استان بوشهر اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: اجرای مستقیم این طرح بر عهده سمن‌ها است که با شناسایی جوانان علاقمند، زمینه برگزاری این طرح را فراهم می‌کنند.

مشاور استاندار بوشهر در امور جوانان بیان کرد: نخستین طرح ورزشی همگانی ویژه خانواده‌ها با همکاری اداره کل ورزش و جوانان در شش رشته ورزشی افتتاح شده است که به مدت چهار هفته ادامه دارد.

عکس: سید محسن پیامی


ویدیو مرتبط :
ورزش همگانی مدیران ادارات كل استان قزوین