سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سرمقاله آفتاب یزد/ «شبیه سازی » جواب نمی دهد!


سرمقاله آفتاب یزد/ «شبیه سازی » جواب نمی دهد! آفتاب یزد/ « «شبیه سازی » جواب نمی دهد! » عنوان سرمقاله سردبیر روزنامه آفتاب یزد، سید علیرضا کریمی است که می‌توانید آن را در ادامه بخوانید:

نوبخت سخنگوی دولت هفته پیش در نشست خبری خود گفت: «دلمان از دست تلویزیون خون است.» از آنجایی که صدا وسیمایی ها در برابر این دولت به شدت «حاضر جواب» هستند یکی از مسئولانشان به فاصله فقط چند ساعت به گفته مقام دولتی واکنش نشان داد و گفت : «دل ما هم از دولت خون است.» دلیل هم ذکر شد. مسئول ساختمان جام جم گلایه کرده بود چرا حسن روحانی سر کیسه را بیشتر شُل نکرده و پول بی زبان را به پای تلویزیون نریخته است. یعنی همانطور که بودجه جاری این رسانه واریز شده بایستی بودجه عمرانی آن نیز پرداخت می شده است. البته همان زمان این پرسش مطرح بود که وقتی بودجه جاری در کیفیت تولیدات تاثیر نداشته بودجه عمرانی چه معجزه ای می خواهد کند!
بگذریم. مراد این وجیزه بودجه صدا وسیما و اینکه این رسانه گوش به حرف دولت است یا خیر نمی باشد. بلکه هدف در مورد خون دل خوردن است. شاید میلیون ها بار در رسانه ها نوشته و گفته شده رویکرد رسانه ملی باید واقعا ملی باشد و با برخی تجدیدنظر ها آینه جامعه ایران باشد نه عده ای معدود و خاص. این ها بسیار گفته شده و گوش تلویزیون هم بدهکارش نبوده است. تقریبا می توان گفت این «جلز » و «ولز » کردن ها بیهوده بوده و فیدبک خاصی را شاهد نبودیم.

برای دسترسی به متن کامل سرمقاله می توانید به سایت مبدا مراجعه کنید.
با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: آفتاب یزد


ویدیو مرتبط :
یزد سرزمین آفتاب