علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



تناقض بین حرف رئیس و سرمربی تیم ملی/علت لغو اردوی ژیمناستیک چیست؟


به گزارش خبرنگار مهر، اردوی تیم ملی ژیمناستیک در حالی همچنان تعطیل است که رئیس فدراسیون صحبتی از علت اصلی عدم برگزاری آن نمی کند. این اتفاق در شرایطی می افتد که رقابت های قهرمانی جوانان آسیا چندماه دیگر آغاز می شود و ژیمناستیک کاران همچنان وضعیت بلاتکلیفی دارند.

جعفر درویش زاده رئیس فدراسیون ژیمناستیک در گفتگو با خبرنگار مهر در این خصوص گفت: ژیمناستیک کاران در حال حاضر با مربیان اختصاصی خود تمرین می کنند و در آینده ای نزدیک دور جدید تمرینات تیم ملی آغاز می شود. بهتر است در این مورد از سرمربی تیم ملی سوال کنید.

اما پاس کاری رئیس به سمت سرمربی تیم ملی بزرگسالان و جوانان(هر دو به صورت همزمان) ما را به شنیدن این پاسخ از محمد آذرپی رساند: تمام برنامه های ما بستگی به بودجه ای دارد که باید در اختیار فدراسیون قرار بگیرد. منتظر فدراسیون هستیم تا آمادگی خود را برای آغاز مجدد اردوها اعلام کند. هنوز بودجه سال ۹۵ دریافت نشده است و مشکلات مالی همچنان در ژیمناستیک دیده می شود.

آنچه بیش از همه نگران کننده است این موضوع خواهد بود که آیا فدراسیون ژیمناستیک حتی هزینه برگزاری یک اردوی داخلی در یکی از سالنهای وابسته به خود را هم ندارد؟ وقتی فدراسیون ژیمناستیک هیچ دستمزد و حقوقی به ملی پوشان و کادر فنی نمی دهد و شرایط تغذیه ملی پوشان نیز بسیار ابتدایی است آیا نمی شود استارت اردوی مجدد تیم ملی دوباره زده شود؟

رئیس فدراسیون ژیمناستیک که پاسخ دادن به پرسش در خصوص علت لغو اردو را به سرمربی تیم ملی پاس می دهد به خوبی می داند که در روزهایی که بسیاری از رشته های ورزشی یا سهمیه المپیک کسب کرده اند و یا در حال تلاش برای امتحان آخرین شانسهای خود هستند ژیمناستیک خاموش ترین روزهای خود را تجربه می کند.

بی برنامگی این فدراسیون و دلخوش کردن به یکی دو مدال سالیانه در سطح آسیا که آن هم با استعدادهای شخصی به دست می آید نمی تواند توجیهی برای برنامه داشتن در رشته ژیمناستیک باشد. به نظر می رسد لغو اردوی ژیمناستیک در این شرایط زمانی هیچ توجیه منطقی جز بی اهمیتی مسئولان فدراسیون به آینده این رشته و در راس آن بی توجهی مسئولان ارشد وزارت ورزش و جوانان به این رشته پایه،مادر و پرمدال نداشته باشد.


ویدیو مرتبط :
لغو اردوی تیم امید پس از تیم ملی ایران