ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



عرب عامری: ورزش زنان نیاز به توجه ویژه دارد


به گزارش ایرنا از فدراسیون فوتبال الهه عرب عامری امروز - دوشنبه در کارگاره آموزشی توسعه فوتسال و صدور مجوز حرفه ای باشگاهها 2015 در هتل المپیک تهران گفت: برگزاری این دوره ها باعث می شود تا با تبادل اطلاعات و دانش های فنی نقاط ضعف و قوت ارزیابی و برنامه ریزی خوبی برای تیم های ملی فوتسال بانوان داشته باشیم.
وی افزود: بدون شک برگزاری کارگاه ها و سمینارهای آموزشی می تواند کشورها را در مسیر رشد و توسعه قرار دهد.
نایب رییس زنان فدراسیون فوتبال در ادامه به ذکر فعالیت های کمیته بانوان پرداخت و افزود: برنامه های استعدادیابی در رده سنی 13 تا 15 سال دختران در سراسر کشور برای حضور در المپیک 2018 جوانان و نوجوانان به میزبانی آرژانتین در نظر گرفته شده است.
عرب عامری ادامه داد: همچنین تیم جوانان بانوان را با سرمربیگری شهناز یاری و کادر پیشنهادی وی تشکیل داده ایم و تلاش داریم که ساختار تیم نوجوانان بانوان را هم ایجاد کنیم.
وی افزود: تیم ملی فوتسال بانوان در مسابقات جام ملت های های زنان آسیا به میربانی مالزی توانستند عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و این موفقیت چیزی جز حمایت رییس فدراسیون، مسوولان و باشگاه ها نبود، اما ورزش بانوان نیاز به توجه ویژه دارد.
این کارگاه با حضور علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال در هتل المپیک برگزار شد.
ورزشی**9250**1584

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
عرب عامری: هیچ مشکلی در فوتسال نداریم