فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



آخرین وداع فرزند یک ساله شهید مدافع حرم با پیکر پدر + عکس


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مراسم وداع با پیکر شهید مدافع حرم، احمد اسماعیلی بعد از ظهر امروز، چهارشنبه پنجم اسفندماه 94 در معراج شهدای مرکز برگزار شد. این مراسم با حضور خانواده، بستگان، دوستان و همرزمان شهید برپا شد. مراسم با ذکر مصیبت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) توسط مداحان اهل بیت همراه بود. در میان حاضرین فرزند یک ساله شهید نیز بالای سر تابوت او آمده و برای آخرین بار با پیکر پدرش وداع کرد.

شهید اسماعیلی که به خاطر شجاعت بسیارش در میان دوستان و همرزمان به «احمد دلاور» مشهور بود، همزمان با 22 بهمن ماه 94 در سوریه توسط تروریست‌های تکفیری از ناحیه پهلو مجروح شد. او 9 روز به خاطر این مجروحیت در بیمارستانی در دمشق بستری بود و بعد از آن شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به کاروان شهدای مدافع حرم پیوست.

مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید صبح فردا پنجشنبه ششم اسفندماه برگزار می‌شود. این مراسم با حضور خانواده معظم شهدا ساعت 7:30 صبح در ستاد لشکر 27 محمد رسول الله(ص) واقع در بزرگراه بسیج، انتهای بلوار هجرت آغاز شده و پیکر شهید روی دستان مردم تشییع خواهد شد. همچنین مراسم تشییع دیگری ساعت 10 صبح از مقابل امامزاده صالح(ع) واقع در تجریش آغاز می‌شود و به سمت امامزاده قاسم(ع) واقع در دربند تشییع خوهد شد و سرانجام مراسم خاکسپاری در امامزاده قاسم(ع) برپا می‌شود.

احمد اسماعیلی مدافع حرم حضرت زینب(س) چندی پیش برای دفاع از حریم اهل بیت(ع)  داوطلبانه به سوریه رهسپار شد. او بازنشسته لشکر عملیاتی 27 محمد رسول‌الله است و در دومین حضور خود در سوریه به شهادت رسید. شهید «احمد اسماعیلی» 43 ساله بود که از وی چهار فرزند؛ یک دختر وسه پسر 21،15،5 و یک ساله به یادگار مانده است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
وداع جانسوز فرزند شهید مدافع حرم با پدر شهیدش