ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



توسکی پس از کنار گذاشته شدن از استقلال: فکر می‌کردم داستان چیز دیگری است


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فاتون توسکی، بازیکن کوزویی که برای حضور در تیم فوتبال استقلال به ایران آمده بود و در تمرینات این تیم شرکت می‌کرد، امروز (چهارشنبه) با تصمیم کادرفنی آبی‌پوشان به یک باره از تمرین خارج شد. این بازیکن قصد داشت ریکاوری کند که گویا کادرفنی از او خواسته بود در تمرین تاکتیکی شرکت کند و این مسئله باعث اختلاف سلیقه شد.

توسکی پس از این اتفاق در حالی که با عصبانیت از زمین خارج می‌شد گفت: به من گفته بودند که تمرین امروز ریکاوری است. من فکر می‌کردم داستان چیز دیگری است، اما در تمرین به یک باره گفتند "دیگر تمرین نکن".

مدیر برنامه‌های این بازیکن هم در خصوص اینکه توسکی به جز این واکنش چه مسائل دیگری را مطرح کرده است، اظهار داشت: او چیز دیگری به من نگفت و فقط در رختکن بسیار عصبانی بود.

انتهای پیام/21


ویدیو مرتبط :
حادثه تروریستی توسکی