سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نجات دو کارگر ایرانی از داخل چاه/ پدر و پسر به مراکز درمانی منتقل شدند


جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: در ساعت 9 و 27 دقیقه امروز گرفتار شدن دو کارگر ایرانی در داخل چاه، واقع در مولوی، خیابان صاحب‌جم، به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و مأموران دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهد شد در یک منزل یک‌طبقه قدیمی، کارگران در داخل زیرزمین مشغول حفر چاه بودند که در عمق 9 متری، جوان 29 ساله‌ای داخل چاه مشغول به کار بود که به علت کاهش اکسیژن و گازگرفتگی، در چاه گرفتار می‌شود.

وی ادامه داد: پدر این کارگر جوان که فردی 60 ساله بود نیز برای نجات جان فرزند خود به داخل چاه می‌رود که هر دو در چاه گرفتار می‌شوند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران بیان داشت: بلافاصله آتش‌نشانان این دو نفر را از داخل چاه بیرون می‌آورند که علائم حیاتی بسیار ضعیفی داشتند و به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گفته ملکی در ساعت 10 و 51 دقیقه، عملیات این حادثه به پایان رسید.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
نجات پیرزن از داخل چاه