سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کرسی آزاد اندیشی مبارزه و نفوذ در دانشگاه در اراک برگزار شد


رضا شفیعی مسئول کرسی های آزاد اندیشی بسیج دانشجویی دانشگاه اراک هدف از این نشست به مناسبت 16 آذر روز دانشجو را بصیرت افزایی عنوان کرد.
نماینده مردم تهران و نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در این نشست گفت: استکبار ستیزی دانشگاه ها مهمترین عامل ایستادگی این نهاد در برابر نفوذ دشمن است.
حجت الاسلام حمید رسایی افزود: دانشگاه ها به دلیل برخورداری از افراد با نشاط ، شاداب و کسانی که کمترین دلبستگی به دنیا دارند از آرمان خواهی، مطالبه گری، مبارزه و حق خواهی بیشتری برخوردار هستند و تلاش دشمن نیز برای نفوذ و آسیب رسانی به این نهاد ها به همان اندازه بیشتر است.
وی ادامه داد: دانشجویان بر خلاف افرادی که با گذشت زمان در ساختارهای مختلف صاحب قدرت و مقامی شده اند، از روحیه مطالبه گری و آرمان خواهی بیشتری برخوردارند، از این رو همواره تلاش دشمن برای آسیب رسانی به این قشر عظیم کشور بیشتر است.
نماینده مردم تهران بیان کرد: علم و معنویت دو مولفه مهم دانشجو است که این قشر جوان جامعه با داشتن آنها می تواند هم خود و هم جامعه را در مسیر سعادت قرار داده و از بروز معضلات جلوگیری کند.
حجت الاسلام رسایی افزود: در هر برهه رمان به حرکت ها و تشکل های دانشجویی بهای بیشتری داده شود پیروزی ها و دستاوردهای بیشتری برای جامعه به همراه داشته است و شاهد پیشرفت ها و توسعه هایی در جامعه بوده ایم.
وی ادامه داد: دانشجویانی که از اصول انسانی و معرفت بیشتری برخوردار باشند به همان اندازه از روحیه مبارزه خواهی اصیل تر و مطمئن تر برخوردار خواهد بود.
نماینده مردم تهران گفت: تحلیل مسائل سیاسی، و موضع گیری های خوب و به موقع، وقت شناسی و دشمن شناسی از دیگر ویژگی های یک دانشجوی برجسته است
حجت الاسلام رسایی ادامه داد: روز دانشجو به مناسبت جریان استکبار ستیزی دانشجویان در قبل از انفلاب به این نام نهاده شده است و دانشگاه ها باید با تکیه بر این داشته ها و سابقه ای که در دوران انقلاب و قبل از آن از خود نشان داده اند به راه خود ادامه دهند.
وی یادآور شد: تعدادی از دانشجویان در ابتدای انقلاب تصمیم گرفتند لانه جاسوسی و سفارت آمریکا که بر علیه انقلاب تحرک ها و ارتباطاتی داشتند را تسخیر کنند حرکتی که تا آن زمان در هیچ کجای دنیا سابقه نداشت و این ناشی از روحیه حق طلبی و استکبار ستیزی دانشحویان ایران اسلامی دارد.
نماینده مردم تهران و نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در آن زمان برخی با این اقدام دانشجویان مخالف و معترض بودند ولی امام خمینی (ره) پای استکبار ستیزی دانشجویان ایستاد.
حجت الاسلام رسایی افزود: آن زمان برخی از دانشجویان از دیوار سفارت بالا رفتند و با استکبار مبارزه کردند ولی در آینده از این اقدام خود پشیمان شدند.
1955/6012

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه بناب