علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



طرح آرامش بهاری در اماکن مذهبی قزوین آغاز شد


حجت‌الاسلام مصطفی نوروزی در گفت‌ وگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: یکی از اقدامات اوقاف در سال جدید اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری در امامزادگان و بقاع متبرکه استان قزوین است که این طرح تا هفدهم فروردین ‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: طرح نوروزی آرامش بهاری حدود ۵ سال متوالی در استان قزوین اجرا شده و امسال در ششمین سال امیدواریم بتوانیم رضایت مردم بویژه زائران را در این ایام فراهم کنیم.

نوروزی تصریح کرد: در اجرای طرح آرامش نوروزی طراحی و چاپ بیش از ۱۰ هزار نقشه زیارتی استان قزوین انجام شده که این نقشه‌ها در میادین ورودی شهرها و امام ‌زادگان برای استفاده مسافران نوروزی بین آنها توزیع می‌ شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین یادآورشد: همچنین ایستگاه‌های همه واقف باشیم با هدف آشنایی با مسائل و موضوعات وقف و نیز خیمه‌های معرفت در قالب مشاور خانواده، مشاور کودکان و عفاف و حجاب نیز در اماکن مذهبی برپا شده که می تواند مورد استفاده مسافران نوروزی قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: به منظور تامین نیازهای خدماتی و رفاهی مسافران نوروزی همچنین ۲۷ مسجد برای خدمت‌ رسانی تجهیز و آماده شده که به صورت شبانه‌ روزی فعال شده و خدمات اسکان و پذیرایی را به میهمانان ارائه می کند.

نوروزی گفت: سامانه پیامکی برای نظرسنجی از مسافران نوروزی راه اندازی شده که مسافران می توانند دیدگاههای خود را در خصوص اقدامات اداره اوقاف و امور خیریه استان قزوین منعکس کنند.


ویدیو مرتبط :
طرح ویژه ی تامین امنیت اماکن مذهبی عراق در ماه رمضان