فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



جزئیات تشییع و تدفین شهید گمنام در «فدراسیون جانبازان و معلولین کشور»


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، پیکرهای طیبه 111 شهید دوران دفاع مقدس در 61 نقطه از 17 استان کشور همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) تشییع و تدفین خواهند شد. این شهدا در طول ماه‌های اخیر در مناطق عملیاتی فاو، ام‌الرصاص، شلمچه، مجنون، شرق دجله، زبیدات و کردستان عراق توسط گروه‌های تفحص کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح کشف شده‌اند.

بین مراکزی که میزبان شهدا هستند، 9 دانشگاه، 2 حوزه علمیه، یک مرکز صدا و سیما، یک پارک‌موزه دفاع مقدس، یک سازمان قضایی نیروهای مسلح، یک فدراسیون ورزشی جانبازان و معلولین، 8 پادگان نظامی و آموزشی و 35 بوستان و تپه بوستانی افتخار میزبانی شهیدان را خواهند داشت. مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در هشت نقطه از پایتخت همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و ایام سوگواری ایشان در 23 اسفندماه به‌صورت هم‌زمان برگزار می‌شود.

یکی از این نقاط در پایتخت «فدراسیون جانبازان و معلولین کشور» است که میزبان «یک شهید گمنام» می‌شود. این شهید در «تک دشمن» و در منطقه عملیاتی «فاو» در سن 22 سالگی به شهادت رسیده است.

مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید گمنام در روز 23 اسفند ماه مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) ساعت 9:30 صبح از میدان هفتم تیر آغاز خواهد شد و با حضور عموم مردم تهران به سمت خیابان ورکش ادامه پیدا خواهد کرد و سرانجام مراسم خاکسپاری در فدراسیون جانبازان و معلولین کشور با حضور خانواده ورزش جانبازان و معلولین، جامعه ورزش کشور در محل فدراسیون انجام می‌گیرد. این مراسم با سخنرانی  آیت الله صدیقی امام جمعه موقت تهران و مداحی سازور همراه خواهد بود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تشییع و تدفین شهدای گمنام در دانشگاه شهید عباسپور تهران