ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



صعود بانوان ملایری به لیگ برتر کبدی کشور


محمود کوثری فرد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کبدی بانوان ملایر از قطب های مهم کشور به شمار می رود و این بار نیز توانستند با کسب نتایج مطلوب در هفتمین دوره رقابت های لیگ دسته اول کبدی بانوان باشگاههای کشور، راهی لیگ برتر شوند.
وی اضافه کرد: در این رقابت ها که به مدت سه روز در سالن بعثت تهران برگزار شد، تیم ملایر موفق شد با حضور در جمع چهار تیم برتر این رقابت ها به لیگ برتر صعود کند.
وی اضافه کرد: در مرحله نیمه نهایی آذربایجان شرقی با یک اختلاف امتیاز موفق شد با نتیجه 24بر 23 شهرداری ملایر همدان را شکست دهد، در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی مرکزی 48 بر 63 بازی را به شهرداری اقبالیه قزوین باخت تا همانند شهرداری ملایر همدان به عنوان سوم مشترک بسنده کند.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون براساس اعلام فدراسیون چهار تیم مرکزی، شهرداری اقبالیه قزوین، آذربایجان شرقی و شهرداری ملایر همدان با صعود از گروه های خود به مرحله نیمه نهایی جواز حضور در لیگ برتر کشور را کسب کردند.
تیم کبدی بانوان ملایر با ترکیب زهرا توفیق ، مهین معصومی، رابعه غفری، مهتا بیجاری، عالیه اسدی، سهیده کرمی، فاطمه الماسی، فاطمه احمدوند ،فاطمه سلامی، مرضیه غفاری، حدیث قنبری، زهرا غیاثوند به مربیگری راحله غفری و سرپرستی فاطمه اسدی در این مسابقات حضور یافت.
7520/6993

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
صعود تیم فوتسال بانوان هایلی به لیگ برتر فوتسال