طرح اخذ عوارض از تونل نیایش، توحید و رسالت


خبرگزاری میران: علیرضا دبیر، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران از بررسی طرحی جهت دریافت عوارض از سه تونل نیایش، توحید، رسالت و پل دو طبقه صدر خبر داد و گفت: این موضوع هم اکنون در کمیسیون برنامه و بودجه در حال بررسی است.

وی افزود: شهرداری لایحه ای در سال گذشته به شورای شهر تهران ارائه کرده است که طی آن برای سه تونل نیایش، توحید و رسالت و همچنین پل دو طبقه صدر عوارض وضع کند.

دبیر با بیان این مطلب که ما فعلا در  کمیسیون برنامه و بودجه، مخالف این موضوع هستیم، افزود: با دریافت عوارض در تونل توحید و رسالت ، قطعا مخالف هستیم.

وی افزود: در مورد تونل نیایش و طبقه دوم بزرگراه صدر هم بحث مان این است که اگر تونلی توسط بخش خصوصی ساخته شده و عوارضی به آن درنظر گرفته شود، اشکالی به آن وارد نیست؛ اما سه ، چهار تونل مطرح شده،با پول مردم تهران ساخته شده و بحث حقوقی در این باره پیش می آید که ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم یا خیر.

دبیر اظهار داشت : هنوز این موضوع در کمیسیون، تایید نشده است که می‌خواهیم عوارض بگیریم یا نه.

وی با اذعان به اینکه به عنوان مسئول کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر با این موضوع مخالفم، افزود: درباره این موضوع شورا باید تصمیم بگیرد و فعلا  کار کارشناسی در حال انجام است و متاسفانه دو کمیسیون در شورای شهر، نظر مثبتی در این زمینه داشته اند.


ویدیو مرتبط :
عبور از تونل توحید ممنوع! ستون های تونل ترک خورده اند!