سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مشخصات کامل‌تر گلکسی C7 سامسونگ لو رفت


مشخصات کامل‌تر گلکسی C7 سامسونگ لو رفتجی اس ام/ می‌دانیم که سامسونگ به سراغ سری جدیدی در گوشی‌های خود رفته است: سری C که تا کنون گوشی گلکسی سی5 از این مجموعه لو رفته و شایعاتی در موردش شنیده‌ایم و مشخصات دیگر گوشی این سری یعنی سی 7 نیز از طریق بنچمارک Antutu لو رفته است. اکنون این گوشی بار دیگر در بنچمارکی دیگر ظاهر شده و مشخصاتی بیشتر درباره آن آشکار شده است.

طبق اطلاعات به دست آمده از GFXBench، این گوشی نمایشگر 5.5 اینچی دارد، در حالی که وبسایت هندی Zauba گوشی SM-C7000 را با نمایشگری 5.7 اینچی در لیست قرار داده است. به جز نمایشگر، که به 5.5 اینچی بودن آن اشاره شده است، سایر مشخصات به آنچه پیش‌تر از بنچمارک Antutu فاش شده شباهت دارد. نمایشگر گلکسی C7 سامسونگ فول اچ‌دی است و 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. دوربین اصلی سی7 دوربینی 16 مگاپیکسلی است و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز در آن به کار رفته. این گوشی اندروید 6 مارشمالو را از ابتدا بر روی خود دارد.

گفته می‌شود محصولات سری گلکسی سی سامسونگ بدنه فلزی دارند و شاید ماه آینده معرفی شوند، اما انتظار می‌رود این سری گوشی تنها برای کشور چین عرضه شود. در مورد قیمت گوشی اطلاعاتی در دست نیست و تنها منبع در این زمینه سایت Zauba است که قیمت گلکسی سی7 را 205 دلار ذکر کرده است.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: جی اس ام


ویدیو مرتبط :
مشخصات کامل باریک ترین گوشی سامسونگ گلکسی A8