سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



باید نسبت به ارتقای کیفیت تجهیزات دفاعی اطمینان حاصل کنیم


به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نخستین همایش کیفیت دفاعی، از تثبیت و ارتقای قابلیت‌های دفاعی، توجه فراگیر به کیفیت جامع دفاعی، تمرکز بر الزامات کیفیت مورد نیاز برای تقویت زیربناهای بنیادین اقتصاد مقاومتی و قابلیت‌های درون‌زا، هماهنگی و هم‌افزایی بین نیروهای مسلح در بهره‌برداری از محصولات دفاعی، هموار کردن مسیر خلاقیت، تضمین پویایی و استمرار نظام نوآوری دفاعی به عنوان اهداف  همایش کیفیت دفاعی یاد کرد و گفت: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که وظیفه تامین اقلام دفاعی مورد نیاز نیروهای مسلح را بر عهده دارد بایستی همواره بر کیفیت  و توانمندی  خود افزوده و محصولات مورد نیاز نیروهای مسلح را در بازه های زمانی کوتاه تولید و در اختیار آن‌ها قرار دهد.

سردار دهقان با تاکید بر نوآوری، خلاقیت، تجهیز منابع، استفاده از ظرفیت‌های مختلف ملی و بهره‌گیری از نیروهای انسانی باانگیزه و متخصص در فرایند تولید محصولات با کیفیت، افزود:برای اجرای این مهم باید همواره نیازها را  پایش و متناسب با آنها، محصولات مناسبی را تولید نماییم.

وزیر دفاع با بیان اینکه بحث کیفیت در تمامی سطوح و زمینه‌ها مورد اهتمام قرار دارد و بایستی این مهم را در سطح ملی بسط و توسعه دهیم، تصریح کرد: با ایجاد زبان مشترک و نهادینه کردن فرهنگ کیفیت نسبت به ارتقای کیفیت تجهیزات دفاعی، اطمینان حاصل کنیم.

سردار دهقان گفت: بحمدالله در این همایش که با کمک همه دست اندرکاران سطوح نیروهای مسلح برگزار گردید، ضمن ارائه  بحث‌های علمی توسط متخصصان، دیدگاه‌های  صاحب نظران  در حوزه های مختلف عملیاتی را دریافت و انشاالله نتایج این همایش در ارائه راهکارهای عملیاتی برای استقرار سیستم و نظام کیفیت در همه سطوح و فرآیندها موثر واقع خواهد شد.

وزیر دفاع اظهار امیدواری کرد: با اجرای این فرایند بتوانیم راهبرد وزارت دفاع که همانا دست‌یابی به بالاترین سطوح کیفیت و رقابت‌پذیری در عرصه جهانی است را تحقق بخشیم.

  انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
گوشه ای از تجهیزات دفاعی ایـــــران