ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اعتراف چهره محبوب تلویزیون به شیطنت علیه فردوسی‌پور


اعتراف چهره محبوب تلویزیون به شیطنت علیه فردوسی‌پور کاپ/ مجری برنامه خندوانه از طرفداران خود خواست به مجری برنامه نود رای بدهند.
رامبد جوان مجری برنامه خندوانه که با عادل فردوسی پور دوستی نزدیکی دارد و حتی یک بار او را به برنامه اش دعوت کرده بود، درباره رقابتش با عادل در بخش بهترین مجری سال در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «رقابت و مسابقه همیشه برام جذاب بوده در حدى که دیشب تو خندوانه از همه خواستم بهم راى بدن تا از رقیب و رفیق عزیزم عادل فردوسی پور جلو بیفتم. شک ندارم حمایتم کردین ولى هر ساعتى که گذشت احساس کردم زیادى شیطنت کردم.
همانطور که تو پیام ویدیویی ام در برنامه سه ستاره هم گفتم با کمال افتخار به عادل بزرگ راى مى دم چون راى دادن به او راى دادن به شرافت و استوارى و مهربانیه.
خواهش مى کنم هرکس که دیشب به من راى داده دو برابرش تلاش کنه تا راى دیگران رو به نفع عادل عزیز جلب کنه. این توقع رامبدِ از شما که داره تلاش مى کنه شاد بودن رو بین خودمون رواج بده. منتظر تماشاى مهربونیتون هستم.»

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: کاپ


ویدیو مرتبط :
اعتراف عادل فردوسی پور