ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تذکر جدی سجادی و انصراف ۷ نامزد/ رقابت بین 4 نفر


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.16 - 11:55

تذکر جدی سجادی و انصراف ۷ نامزد/ رقابت بین 4 نفر

فارس/ در حاشیه مجمع تنیس روی میز رئیس مجمع تذکر جدی به یکی از نامزدها داد.
مجمع فدراسیون تنیس روی میز در حالی آغاز شد که از 17 نامزد 6 نفر غایب بودند و 11 نفر در این مجمع حضور پیدا کردند که از این میان نیز 7 نفر انصراف خود را اعلام کردند.
پیمان ابوالحسن،‌ مهران احدی،‌ فاطمه کیوانی و امیر عمیدی به نفع علی قارداشی انصراف دادند و قمری فلاح نیز به نفع زارع‌پور کنار کشید.
صوفی زاده و حبیب زاده نیز انصراف خود را اعلام کردند.
رقابت برای ریاست فدراسیون بین قارداشی، پسران، عزیزی و زارع پور خواهد بود. البته عزیزی پیش از آغاز رای گیری، جلسه را ترک کرد.
یکی از نکات حاشیه‌ای در جریان صحبت‌های نامزدها تذکر جدی سجادی به حسین عزیزی بود که به او اعلام کرد تنها برنامه‌های خود را ارائه کند و در مورد مسئله دیگری صحبت نکند. عزیزی اعلام کرد: صحبت هایی که می‌کنم از آنها اطلاع دارم چون مدیر کل حقوقی بودم و وقتی شما به میان صحبت من می‌آیید باید زمان من را نگه دارید. سجادی به او اعلام کرد این کار شدنی نیست.
رئیس هیأت گیلان در این مجمع غایب بود.
محمد زارع‌پور یکی از نامزدها و رئیس سابق فدراسیون از وعده جذب اسپانسر 1.5 میلیاردی در صورت ریاست مجدد خبر داد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
رقابت جدی