سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مفتی داعش در بابل بازداشت شد


مفتی داعش در بابل بازداشت شدالعالم/ فرماندهی عملیات بغداد امروز (دوشنبه) از بازداشتِ مفتی داعش در بابل خبر داد.

فرماندهی عملیات بغداد، با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: نیروهای امنیتی عملیات بغداد و یگان های وابسته به آن، به حملات خود علیه پایگاه های گروهک تروریستی داعش در این استان ادامه داده و توانستند 42 تروریست را کشته و سه نفر از آنان را زخمی کنند و سه خودروی آنان از جمله یک بولدوزر را منهدم کنند. یکی از سنگرهای تروریست ها نیز به همراه سلاح های سنگین که در آن بود، منهدم شد و 61 مین در مناطق البوشجل، النعیمیه، الکرمه و ناظم التقسیم در غرب بغداد خنثی شد.
در این بیانیه تاکید شده است: نیروهای تیپ 22 نیز توانستند 5 بمبِ کار گذاشته شده در منطقه داود الحسن در شمال بغداد را شناسایی و خنثی کنند و نیروهای تیپ 7 پلیس فدرال نیز توانستند یک تروریست را پیش از کار گذاشتنِ بمبی در منطقه "حی الاعلام" در بغداد، بازداشت کنند.
فرماندهی عملیات بغداد همچنین خاطر نشان کرده که نیروهای تیپ 44 موفق شدند با کشف 6 بمب، آن ها را خنثی کرده، مقادیری مواد منفجره را نیز در منطقه سبع قصور در بغداد ضبط کنند. تیپ 45 نیز یک بمب را در منطقه حی الوحده در جنوب بغداد کشف و خنثی کرد. در این میان، شماری از عناصر تحت پیگرد پلیس نیز بر اساس مواد قانونی مختلف در نقاط مختلف بغداد بازداشت شدند.
گفتنی است که بغداد، طی روزهای گذشته، به طور مستمر، شاهد عملیات تروریستی و انفجار بمب های مغناطیسی و مین و بمب بوده است که به کشته و زخمی شدن ده ها نفر از مردم و نیروهای پلیس عراق منجر شد.

منبع: العالم


ویدیو مرتبط :
مفتی داعش: داعش کارهای اصحاب رسول خدا را انجام می دهد