سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



پاک کردن لکه رژ لب از لباس با بهترین روش


پاک کردن لکه رژ لب از لباس با بهترین روشمجله دلگرم/ لکه رژ لب روی لباس سفید می تواند با سفیدکننده از بین برود اما برای لباس های رنگی و بسیاری از پارچه ها این کار روش ممکن نیست.روش های مختلفی برای از بین بردن لکه های رژ و لکه های مختلف از لباس وجود دارد ولی میزان تمیز شدن پارچه بستگی به میزان سرعت شما در پاک کردن لکه و از بین بردن لکه از روی لباس دارد.اگر لباس شما با رژ لب لکه دار شده است در اولین فرصت ممکن با روشی که در ادامه برای شما توضیح میدهیم اقدام به تمیز کردن و از بین بردن لکه رژ لب از لباس خود کنید. با ما همراه شوید:
موارد و لوازم مورد نیاز:
رابینگ الکل،مایع ظرفشویی،دستمال حوله ای، دستمال مرطوب کودک، پارچه، لکه بر
1:
ابتدا لکه رژ لب را تا جایی که امکان دارد با دستمال حوله ای پاک کنید.دستمال مرطوب کودک نیز به پاک شدن هرچه بیشتر لکه رژ لب کمک میکند.
2:
رابینگ الکل را روی لکه بکشید و به مدت 5 دقیقه بگذارید تا روی لکه رژ لب بماند.با آب سرد بشویید و بار دیگر این کار را تکرار کنید.
3:
اکنون با یک پارچه الکل را روی لکه بمالید.اگر پارچه رنگی شد با قسمت تمیز دیگری از پارچه اینکار را ادامه دهید.سپس با آب سرد بشویید.
4:
مقدار کمی مایع ظرفشویی روی لکه بیاندازید.با یک پارچه بمالید و با آب سرد آبکی کنید.اینقدر این مرحله را تکرار کنید تا لکه به طور کامل پاک شود و یا دیگر هیچ رنگی از لباس خارج نشود.اگر بعد از این مراحل باز هم لکه به طور کامل از لباس پاک نشده بود یک لکه بر لباس تهیه کنید و روی لباس بمالید تا لکه رژ لب از بین برود.







با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: مجله دلگرم


ویدیو مرتبط :
بهترین روش پاک کردن لکه چای از روی لباس