سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حجت‌الاسلام محمد انوری مسئول نهاد رهبری در دانشگاه تبریز شد


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز با حضور حجت‏‎الاسلام قریشی معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، پورمحمدی رئیس دانشگاه تبریز، مسئولین نهاد رهبری دانشگاه‌های مختلف استان و جمعی از معاونین و اساتید دانشگاهی در دانشگاه تبریز برگزار شد.

حجت‌الاسلام قریشی در این مراسم گفت: در شکل گیری و تثبیت تمدن نوین اسلامی، دانشگاهیان و تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌ها به ویژه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، نقش تعیین کننده‌ای دارند که با تربیت نیروهای متعهد و متخصص باید نقش راهبردی خود را ایفا کنند.

معاون فرهنگی سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها افزود: فعالیت‌ها و توسعه امور فرهنگی در دانشگاه‌ها باید در اولویت کارها قرار گیرد، فعالیت‌های فرهنگی جزو فعالیت‌هایی هستند که نمی‌شود آن را از یک معاونت یا دفتر خاص انتظار داشت و این تصور که با ایجاد یک معاونت فرهنگی، مسائل فرهنگی در دانشگاه‌ها انجام خواهد شد صحیح نیست، زیرا کار فرهنگی یک کار جمعی است.

قریشی در پایان از تلاش‌های سازنده و مطالعات راهبردی سنجیده در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز توسط حجت‎‏‏الاسلام علی خدیوی قدردانی و برای حجت‎الاسلام محمد انوری در سمت جدید آروزی توفیق کرد.

در ادامه پورمحمدی رییس دانشگاه تبریز نیز در این مراسم رسالت اصلی دانشگاه‌ها را تربیت نیروی انسانی متخصص و متعهد برای اداره امور جامعه دانست و تصریح کرد: به تعبیر حضرت امام خمینی(ره) دانشگاه کارخانه آدم سازی است و با توجه به این رسالت مهم، اساتید در کنار آموزش های تخصصی به تعلیم و تربیت دانشجویان نیز باید اهتمام ویژه‌ای بورزند.

حجت‏‎الاسلام محمد انوری مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز  در این آیین ضمن تشریح برنامه‌های آتی خود در دفتر نهاد رهبری دانشگاه تبریز، از مسئولان دانشگاه، اساتید و دانشجویان خواست برای پیشبرد برنامه‌های راهبردی در دفتر نهاد رهبری در دانشگاه مساعدت‌های لازم را داشته باشند.

لازم به ذکر است حجت‌الاسلام انوری، پیش از این مسئولیت‌هایی از قبیل معاونت سیاسی فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی سهند، معاونت نهاد رهبری در دانشگاه تبریز، معاونت استانی نهاد رهبری در دانشگاه‎های استان را برعهده داشت.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
سخنان مسئول نهاد دانشگاه صنعتی نوشیروانی در روز معلم