سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اطلاعیه استانداری تهران در پی وقوع حادثه قرچک/تشکیل کمیته ای برای بررسی ابعاد حادثه و علل وقوع آن


به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، در این اطلاعیه آمده است: با توجه به انتشار اخباری مبنی بر ایجاد تنش در همایش قانونی تشکل های اصلاح طلب شهرستان قرچک و متعاقب ابلاغیه وزیر محترم کشور و رئیس شورای امنیت مبنی بر بررسی ابعاد حادثه و علل وقوع آن، کمیته ای از سوی استاندار محترم تهران به ریاست معاون سیاسی اجتماعی استانداری و با حضور مدیران کل حراست، امنیتی انتظامی، روابط عمومی و بارزسی و همچنین یک نفر عضو حقوقدان تشکیل شد.
دراطلاعیه روابط عمومی استانداری تهران تصریح شده، از آنجا که همایش مذکور تمام فرآیندهای قانونی را طی کرده بود و طبق سیاستهای عمومی دولت تدبیر و امید مبنی بر فعالیت آزادانه ی کلیه ی تشکلهای شناسنامه دار اعم از اصلاح طلب، اصولگرا و اعتدالی در چارچوب قانون، اما متأسفانه گروهی غیرقانونی و بدون مجوز به ممانعت از برگزاری این نشست روی آوردند و در هنگام ورود برخی مدعوین به ایجاد تنش پرداختند که با هوشیاری مردم و نیروهای انتظامی و امنیتی، این همایش طبق برنامه به انجام رسید.
این اطلاعیه می افزاید: بدیهی است ،کمیته مسبوق الذکر با تدقیق و ریشه یابی این حادثه، ضمن ارائه گزارش تا روز دوشنبه مورخ 2/9/94 نسبت به روشن شدن عوامل پیدا و پنهان آن اقدام خواهد نمود و مردم شریف را در جریان تمام زوایای مسأله قرار خواهد داد.
نخستین نشست مشترک اصلاح طلبان دشت ورامین(شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا) عصر روز پنجشنبه 28 آبان ماه در حالی در قرچک برگزار شد، که گروه محدودی در اعتراض به حضور یکی از مدعوین جلسه، مقابل محل برگزاری این نشست تجمعی غیرقانونی برگزار کردند.
تهران 1625

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
وقوع حادثه هنگام کار کردن