فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مراسم قدردانی از استاد فرشچیان در مرکز اسلامی امام علی (ع) نیویورک


به گزارش خبرنگار ایرنا، در مراسمی که در ایام اربعین حسینی و رحلت پیامبر اکرم (ص) در این مرکز برگزار شد، با دعوت از استاد محمود فرشچیان نقاش نامدار ایران و جهان و به پاس خدماتی که وی در عرصهٔ هنری به ویژه در راه اهل بیت(ع) داشته اند، قدردانی بعمل آورند.
در این مراسم، «مهدی فریدزاده» از اساتید فرهنگ و هنر به معرفی قطره ای از اقیانوس شخصیت والا ی معنوی و هنری استاد فرشچیان و مکتب هنری اختصاصی او که در دنیای هنر منحصر به فرد است به گوشه ای از چهره ٔ معنوی وی که در پرده ی آثار بینظیرشان نمایان است، اشاره داشت.
استاد محمود فرشچیان نیز در ادامه در مورد آثار و حسّ درونی خود در خلق آثار ابداعی و خاطرات پشت پرده ای را در مورد این آثار بیان کرد و در ادامه نیز ضمن پاسخ به پرسش های حضار، با علاقه مندان به آثار خود عکس یادگاری گرفت.
حجت الاسلام والمسلمین «محمد اسلامی» امام جماعت مرکز اسلامی امام علی (ع) نیویورک هم به بیان زندگینامه این هنرمند جهانی پرداخت و الطاف اهل بیت(ع) به این استاد و خدمات خالصانه و بی نظیر وی در راه دستگاه اهل بیت را یادآور شد.
در این مراسم که با حضور «غلامعلی خوشرو» سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل و دیگر کارکنان دفتر نمایندگی کشورمان و با استقبال گرم ایرانیان ساکن آمریکا برگزار شد، تندیس یادبودی به نشانه قدردانی از استاد فرشچیان از طرف ملت ایران به وی تقدیم شد.
فرش اهدایی ایران به سازمان ملل طرح استاد فرشچیان که هم اکنون در مقر اصلی این سازمان قرار دارد و شماری دیگر از آثار وی از طرف وزرای امور خارجه کشورمان بعنوان هدیه به وزیران خارجه دیگر کشور ها اهدا شده است.
شبد**542**1953** 3404

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ناگفته های استاد فرشچیان از ضریح امام رضا