ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بنگر تمرین نکرد/ اطلاعت نفت به برانکو رسید


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرینات پرسپولیس پس از یک روز وقفه از ساعت 11 امروز (دوشنبه) در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی آغاز شد و سرخپوشان یک جلسه تمرینی نسبتاً پرفشار را زیر نظر کادرفنی انجام دادند.

* محسن بنگر با حضور در محل تمرین و نشان دادن جواب MRI خود به کادر پزشکی به  فیزیوتراپی رفت. وضعیت او برای بازی با نفت هنوز مشخص نیست و بعید است به این بازی برسد.

* در ابتدای تمرین مربی بدنساز تمرینات ویژه و متنوعی را برای بازیکنان در نظر گرفت تا آنها با شادابی بیشتری تمرینات تاکتیکی را انجام دهند.

* آنالیزورهای پرسپولیس که برای تماشای دیدار نفت - سپاهان به ورزشگاه تختی رفته بودند در این تمرین اطلاعات خود از حریف آینده تیم‌شان را در اختیار برانکو قرار دادند.

* میلاد کمندانی تنها بازیکنی بود که جدا از دیگر بازیکنان تمرین کرد.

* تعداد اندکی تماشاگر در اطراف زمین حضور داشتند، اما اصحاب رسانه اجازه حضور در ورزشگاه را نداشتند.

* برانکو در این جلسه تمرینی کار با توپ، شوتزنی و ارسال از جناحین را برای شاگردانش در نظر گرفته بود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
کنفرانس خبری برانکو،بنگر و نورمحمدی ۹۴/۰۸/۰۵