سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حل مشکل بیش از 7 هزار زائر گمشده اربعین توسط ستادهای گمشدگان


مصطفی قاسمی عصر پنجشنبه به خبرنگار اعزامی ایرنا، گفت این ستادها که از 400 تن از نیروهای مردمی و بسیجی شهرداری تهران تشکیل شده، در 40 مرکز مستقر در نجف، کربلا و جاده نجف - کربلا ، طی 10 روز گذشته به خدمت رسانی بویژه به زائران مفقودی و گمشده اقدام کردند.
به گفته وی ، این ستادها به دوربین و سیستم کامپیوتری مجهز بوده و از طریق شبکه اینترنت و اینترانت به یکدیگر متصل بودند، بطوری که از طریق این شبکه به سرعت رد گمشده را با ثبت نام مشخصات در سیستم ، دنبال کرده و در هر نقطه ای از مسیرهای راهپیمایی تا نجف ، فرد گمشده را پیدا می کردند.
قاسمی با اشاره به داده های آماری در خصوص وضعیت گمشدگان گفت، گروه سنی 51 سال به بالا ،بیشترین فراوانی را در میان گمشدگان ایرانی اربعین امسال دارد و همچنین 60 درصد گمشدگان مرد و 40 درصد زن بوده اند.
کربلا معلی طی 10 روز گذشته بطور متوسط روزانه پذیرای 2 میلیون زائر بوده که این رقم در 4 روز آخر تا 4 میلیون نفر هم برآورد شده است.
خاورم*4*1275*1770*3404

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بیش از ( 26 میلیون ) زائر اربعین | یاحسین