ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



آنچلوتی: یادگیری زبان آلمانی راحت نیست/خوشحالم با فرهنگ ژرمن‌ها آشنا می‌شوم


به گزارش خبرگزاری فارس کارلو آنچلوتی که از تابستان آینده در تیم بایرن مونیخ جانشین پپ گواردیولا اسپانیایی خواهد شد، به عنوان یک مربی با کلاس جهانی از هم اکنون در حال برنامه‌ریزی برای حضوری موفق در تیم جدیدش است.

وی در نخستین گام تلاش دارد که در فرصت ۶ ماه آینده به زبان آلمانی آشنا شده تا برای برقراری ارتباط کلامی در مونیخ مشکلی نداشته باشد.

مربی ۵۶ ساله در همین ارتباط یعنی حضور در کلاس آموزش آلمانی گفت: می‌توانم تایید کنم که یادگیری این زبان راحت نیست.

او که پیش‌تر در فرانسه، انگلیس، اسپانیا و ایتالیا کار کرده و عناوین زیادی به دست آورده، از این تا چند ماه دیگر از نزدیک با فرهنگ جدیدی آشنا می‌شود، ابراز خوشحالی کرده است.

وی اظهارداشت: حضورم در مونیخ، یک تجربه جالب و جدید برای من است. خیلی خوشحالم که از این طریق با سرزمینی جدید با بسیار نکات تازه آشنا خواهم شد. در همه این سال‌ها با فرهنگ‌‌‌های زیادی از ملل مختلف آشنا شدم. حالا عادت‌ها و رفتارهای زیادی را می‌شناسم. در آلمان هم با این آداب آشنا خواهم شد که مسلما بسیار جالب خواهند بود.

وی در مورد انگیزه حضورش در بوندس‌لیگا و مربیگری تیمی مثل بایرن مونیخ اظهار داشت: آلمان در سال‌های اخیر به خصوص از سال ۲۰۰۶ به بعد در فوتبال بسیار سرمایه‌گذاری کرد.آنها ورزشگاه‌ها را از نو بنا کردند و باردیگر در بین قدرت‌های اروپا مطرح شدند. من واقعا تحت‌تاثیر جو ورزشگاه‌های این کشور هستم. چون به نظر می‌رسد همه ورزشگاه‌ها در این کشور مملو از تماشاگر است.

کارلتو در مورد حضورش همچنین بیان کرد: باید به این نتیجه رسید که بازیکنان باید به ایده‌های مربی باورداشته باشند.موضوعات را جدی‌نگرفتن، هیچوقت چیزی خوب در فوتبال نیست. واقعا خیلی مهم است که تیم به تصمیمات مربی باور داشته باشند،

وی در مورد خودش و تغییراتی که در کار مربیگری داشته، نیز عنوان کرد: شخصیت من در قیاس با زمانی که فعالیتم را آغاز کردم، خیلی تغییر نکرده است. هنوز همان آنچلوتی آنزمان هستم. البته این روزها مربی بازیکنان بیشتری را دارد که تمرین می‌دهد. از این جهان شاید نسبت به گذشته که فقط ۱۶ یا ۱۸ بازیکن در کادر بودند، کار پیچیده‌تر شده است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/613LNW


ویدیو مرتبط :
‫آموزش آلمانی | آموزش زبان آلمانی یادگیری لغات 25 | Amozesh almani‬‎