سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آیت الله سید جعفر کریمی: ذوق و اندیشه‌ی امام در حسن آقا نیز وجود دارد


آیت الله سید جعفر کریمی: ذوق و اندیشه‌ی امام در حسن آقا نیز وجود دارد

انتخاب/ رئیس شورای استفتائات مقام معظم رهبری: من نوشته ی ایشان( کتاب الافادات و الاستفادات) را دیده ام قوت علمی ایشان برای من معلوم است و همان ذوق و اندیشه ی امام در ایشان نیز وجود دارد.

حضرت آیت الله سید جعفر کریمی گفت: سید حسن خمینی از حیث علمی، سیاسی و اعتقادی برای مجلس خبرگان صلاحیت دارد.
شاگرد امام خمینی طی گفت و گویی در پاسخ به سؤالی در خصوص حضور آیت الله سید حسن خمینی در انتخابات خبرگان گفت: هرکس عملکرد و جایگاه ایشان را ملاحظه کند صلاحیت او برایش روشن می شود.
رییس شورای استفتائات مقام معظم رهبری افزود: وجود ایشان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری وجود مفیدی خواهد بود.
آیت الله سید جعفری کریمی با اشاره به جایگاه علمی یادگار امام گفت: من نوشته ی ایشان( کتاب الافادات و الاستفادات) را دیده ام قوت علمی ایشان برای من معلوم است و همان ذوق و اندیشه ی امام در ایشان نیز وجود دارد.
این استاد برجسته حوزه ی علمیه در پایان با اشاره به ثبت نام آیت الله سید حسن خمینی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ایشان از حیث علمی، سیاسی و اعتقادی بحمدلله همه شرایط را داراست.
آیت الله کریمی از شاگردان مطرح و محبوب امام بود و مسئولیت امتحان از طلاب و نظارت بر دفتر شهریه ی ایشان را بر عهده داشت.
ایشان هم اکنون ناظر و رییس شورای استفتائات مقام معظم رهبری است و به امر معظم له، تنظیم استفتائات رهبری در قالب کتاب تحت نظارت ایشان انجام می گیرد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
حضرت آیت الله کشمیری استاد حاج آقا شیخ جعفر آقا ناصری