سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



قابلیت جدید مایکروسافت؛ بدون ترافیک رانندگی کنید


قابلیت جدید مایکروسافت؛ بدون ترافیک رانندگی کنید

مایکروسافت برای جذب کاربران بیشتر، قابلیت جدید و بسیار جالبی را معرفی کرد.

باشگاه خبرنگاران/ با استفاده از بینگ مپس می‌توان روی خیابان‌ها زوم کرد و با استفاده از دوربین‌ها از چند زاویه‌ی مختلف از حجم ترافیک و اطلاعات خیابان‌ها آگاهی پیدا کرد.

هر دوربین نمای کلی از خیابان‌ را در اختیار کاربران قرار می‌دهد اما کاربرانی که اطلاعات بیشتری می‌خواهند، می توانند با تماشای تصاویر تعدادی از دوربین‌ها، اطلاعات و نمای چندین خیابان مختلف را بررسی کنند. این ویژگی اجازه می‌دهد شما بهترین مسیر را برای حرکت خود انتخاب کنید.

مایکروسافت گفت: ما افتخار می کنیم که بگویم اکنون نگاه ۳۵ هزار دوربین ترافیکی در ۱۱ کشور جهان در دسترس کاربران بینگ مپس خواهد بود. همچنین این ویژگی با الگوریتم پیش بینی ترافیک Clearflow یکپارچه شده و با رنگ های قرمز، نارنجی، زرد و سبز کاربر را از میزان ترافیک جاده‌ای آگاه می‌سازد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
تبلیغ جالب از رانندگی و ترافیک