مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



دختر زندانی شکنجه گری آل خلیفه را فاش کرد


اظهارات ریحانه موسوی درباره شکنجه ها و مشکلاتش در زندانهای بحرین، بیانگر وحشی گری حکومت آل خلیفه است.

به گزارش «شیعه نیوز»، جنبش حق خاطرنشان کرد: اظهارات ریحانه موسوی زندانی سابق درباره شکنجه ها و دردهایش در زندانهای حکومت بحرین به روشنی  وحشی گری و حاکم بودن رویه طایفه گری را نشان می دهد.

جنبش حق در صفحه تویتر خود از مقاومت، پایداری، شجاعت و توانایی ریحانه برای مقابله با مشکلات، دردها و بیان جنایتهای حکومت بحرین و نشان دادن چهره واقعی و وحشی رژیم قدردانی کرد.

جنبش حق معتقد است جلادان این رژیم که حقوق ریحانه را نقض کردند، همان کسانی هستند که در دادستانی کل، بازجویی ها و هم چنین دادگاهها و نهادهای قضایی حضور دارند.

این جنبش با اشاره به افشاگری ریحانه درباره حوادثی که در دادستانی برایش اتفاق افتاده و تحریف سخنانش نیز گفت: وی با نشان دادن چهره واقعی نهادهای جنایتکار حکومت بحرین، سیلی محکمی به چهره حکومت و همپیمانانش زد.

انتهای پیام/ 852


ویدیو مرتبط :
قتل، شکنجه و سرکوب مردم بحرین توسط آل سعود و آل خلیفه