ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



حذف نام اسکی باز ایرانی از بخش نتایج مسابقات سوپرجی سایت فدراسیون جهانی


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، المپیک زمستانی نوجوانان در حالی به میزبانی لیل هامر نروژ در حال برگزاری است که روز گذشته در سایت لیل هامر 2016 و همین طور سایت فدراسیون جهانی اسکی و در بخش نتایج مسابقات آلپاین «سوپرجی» نام علیرضا احمد‌پور از ایران نیز به چشم می‌خورد. این در حالی است که امروز در این سایت نام ورزشکار ایران به چشم نمی‌خورد که در تصاویر زیر کاملا مشخص است:

همانطور که در تصویر بالا مشخص است نام احمدپور در رده پنجاهم به چشم می‌خورد، اما در تصویر زیر نامی از این ورزشکار نیست.

 

مهدوی دبیر فدراسیون اسکی در گفت‌وگو با فارس در این باره اظهار داشت: اصلا قرار نبود احمد‌پور در این ماده شرکت کند. همانطور که می‌دانید ما اصلا در ماده «سوپرجی» فعالیت زیادی نداریم و حتی بزرگسالان هم نمی‌توانند در این ماده شرکت کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا در این دو سایت نام احمدپور به چشم می‌خورد، عنوان کرد: این سایت اشتباه اعلام کرده بود. به همین دلیل بعدا اصلاح کردند و نام او را از استارت لیست برداشتند. فکر می‌کنم احمدپور چهارشنبه یا جمعه مسابقه خواهد داشت.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/YEZBHO


ویدیو مرتبط :
حضور دختر بیلیارد باز ایرانی در مسابقات جهانی