سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پیام‌های جداگانه بروجردی به سیدحسن نصرالله و همتای فرانسوی‌اش


پیام‌های جداگانه بروجردی به سیدحسن نصرالله و همتای فرانسوی‌اش

ایسنا/ رییس کمیسیون امنیت‌ملی مجلس در پیام‌های جداگانه‌ای به دبیر کل حزب‌الله لبنان و رئیس کمیسیون روابط خارجی مجلس ملی جمهوری فرانسه حوادث‌تروریستی بیروت و پاریس را تسلیت گفت.

متن پیام‌های علاءالدین بروجردی به سید حسن نصرالله و الیزابت گیگو در ذیل می آید:
جناب آقای سید حسن نصرالله دبیر کل محترم حزب‌الله لبنان
السلام علیکم و رحمة الله و برکاته
مایلم مراتب تاثر و تاسف عمیق خود و همکارانم در کمیسیون امنیت ملی سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی را از حادثه تروریستی بمب گذاری در منطقه ضاحیه جنوبی بیروت و شهادت و زخمی شدن جمعی از هموطنانتان ابراز نمایم.

بار دیگر دشمن متخاصم با همکاری رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای خود با هدف قرار دادن اتحاد و انسجام ملت مسلمان لبنان قصد آسیب به وحدت ملی مردم لبنان و انتقام از پیروزی‌های محور مقاومت را در سوریه دارد.

اطمینان دارم بیداری ملت شجاع و آگاه و رهبران لبنان بار دیگر دشمنان را ناکام خواهد گذاشت.

اینجانب ضمن ابراز تسلیت و همدردی خود با جنابعالی و ملت مبارز لبنان از خداوند منان برای شهدا علو درجات و برای مصیبت دیدگان صبر و شکیبایی خواستارم.

سرکام خانم الیزابت گیگو
رئیس محترم کمیسیون روابط خارجی مجلس ملی جمهوری فرانسه
عالیجناب
با کمال تاسف خبر جان باختن و مجروحیت دهها تن از هموطنان جنابعالی را بر اثر انفجارهای تروریستی دریافت کردم.

اینجانب ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی، مایلم مراتب همدردی و تسلیت خود را با جنابعالی و خانواده‌های داغدار ابراز نمایم.

از خداوند منان برای جان باختگان آرامش ابدی، برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای مجروحین شفای عاجل مسالت دارم.

حوادث اخیر به روشنی تهدید گروههای تروریستی و افراطی برای صلح و امنیت پایدار در جهان را آشکار ساخت و اهمیت و ضرورت همکاری جدی و موثر در همه کشورها برای مبارزه با این پدیده شوم را بار دیگر مورد تاکید قرار داد.


ویدیو مرتبط :
پیام سیدحسن نصرالله