سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



یک کشته و دو مجروح در درگیری‌های بهبهان


سلامت نیوز: فرماندار بهبهان از کشته شدن یک نفر و مجروح شدن دو نفر دیگر در درگیری مردم روستای شهرویی بهبهان با مأموران انتظامی خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، حسین ملک خدایی در تشریح جزئیات درگیری‌های عصر روز سه‌شنبه بهبهان اظهار کرد: عصر روز گذشته برخی اهالی روستایی به نام شهرویی در شهرستان بهبهان به علت آنچه جذب نشدن جوانان این منطقه در پروژه ساخت پالایشگاه گاز بیدبلند ۲ عنوان کرده‌اند اقدام به بستن جاده منتهی به این واحد صنعتی کرده‌اند.

وی افزود: وقتی مأموران نیروی انتظامی برای باز کردن راه و حل مشکل وارد منطقه شده‌اند، متأسفانه افراد تجمع‌کننده به‌سوی مأموران نیروی انتظامی شلیک کرده‌اند که این منجر به درگیری شد.

ملک خدایی عنوان کرد: متأسفانه در این درگیری‌ها یک نفر کشته شد و دو نفر دیگر مجروح شدند.

فرماندار بهبهان عنوان کرد: با وجود درگیری‌ها صورت گرفته، خوشبختانه آرامش به‌سرعت در منطقه حکم‌فرما شد ولی تعدادی از مسببان این حادثه از سوی مأموران نیروی انتظامی دستگیر شدند و در بازداشت به سر می‌برند.

ملک خدایی عنوان کرد: بررسی جزئیات بیشتر این درگیری در دستور کار شورای تأمین این شهرستان قرار گرفته است.

پالایشگاه گاز بید بلند ۲ به‌منظور فرآورش روزانه پنج میلیون مترمکعب گاز، تولید یک‌میلیون و ۵٠٠ هزار تن اتان برای تحویل به پتروشیمی گچساران، همچنین تولید یک‌میلیون و ۵٠٠ هزار تن گاز مایع (ال. پی. جی) و ۴٠٠ هزار تن مایعات گازی در شهرستان بهبهان در حال ساخت است.

این طرح از تأمین‌کنندگان اصلی گاز اتان است که خوراک اصلی مجتمع‌های پتروشیمی کشور است و می‌تواند خوراک موردنیاز طرح‌های آینده پتروشیمی را تأمین کند.


ویدیو مرتبط :
دو کشته و بیست مجروح در جریان تصادف قطار در آلمان