سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



مرگ 9 هزار نفر انگلیسی در زمستان گذشته به دلیل زندگی در خانه های سرد


به گزارش ایرنا، براساس نتایج یاد شده، در زمستان یادشده درمجموع 43 هزار و 900 نفر در انگلیس و ولز فوت کرده اند که مرگ یک پنجم آنها به دلیل عوارض ناشی از سرمای شدید خانه های آنها بوده است.
کالج دانشگاهی لندن می گوید این بالاترین میزان مرگ و میر ناشی از زندگی در خانه های سرد در انگلیس و ولز در طی 15 سال گذشته بشمار می آید.
بدترین آمارهای مربوط به مرگ ومیر در فصل زمستان در انگلیس و ولز مربوط به 1999- 2000 میلادی است که در جریان آن 48 هزار و 440 نفر در انگلیس مردند.
به گفته محققان این دانشگاه انگلیس، زندگی در خانه های سرد می تواند خطر بیماری های تنفسی، حملات قلبی و سکته مغزی را افزایش دهد.
گروه های مدنی انگلیس پیش از این هشدار داده بودندکه بالا بودن هزینه های سوخت در انگلیس سبب می شود که اقشار ضعیف برای صرفه جویی در برخی اوقات شبانه روز مجبورند که سیستم گرمایشی خانه های خود را خاموش نگه دارند.
گروه خیریه 'ایج' انگلستان تخمین زده است که هزینه فقر سوخت، برای سیستم بهداشت عمومی این کشور سالانه به 1.3 میلیارد پوند می رسد.
روزنامه تایمز در دی ماه گذشته در گزارشی با اشاره با بالا بودن قیمت برق در انگلیس نوشته بود براساس برآوردهای صورت گرفته در زمستان سرد این کشور نزدیک به 5 میلیون مستمری بگیر قادر به پرداخت هزینه های برق مصرفی شان نیستند.
تایمز افزود: بررسی های صورت گرفته نشان می دهند که 65 درصد از این افراد به دلیل خاموش کردن دستگاه های گرمایشی منازلشان در معرض خطر بیماری قرار دارند.
اروپام**4**1552

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مرگ 97 نفر در استان تهران به دلیل مصرف قرص برنج در 9 ماه