ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کرویف:به خاطر مسخره‌بازی‌های آژاکس دیگر استعفا دادم


به گزارش خبرگزاری فارس یوهان کرویف که چند هفته قبل خبر بیماری سرطان ریه‌اش توسط رسانه‌های هلندی و اسپانیایی فاش شد، دوشنبه (امروز) یکبار دیگر چهره خبرساز فوتبال کشورش شد.

اسطوره 68 ساله در مقاله‌ای که برای روزنامه دتلگراف نوشت، عنوان کرد نه به خاطر بیماری بلکه به علت اخراج ویم یونک، از ریاست آکادمی باشگاه(موسوم به آینده)، دیگر به عنوان مشاور آمستردامی‌ها کار نمی‌کند.

وی عنوان کرد:از چند سال قبل می‌بینم که عمده چیزهای که باور دارم، در آژاکس اجرا نمی‌شود. خیلی سعی کردم جلوی خودم را بگیرم تا این که چنین اتفاقی افتاد. دوست ندارم دیگر در این مسخره بازی‌ها سهمی داشته باشم.

یونک که عامل اصلی استعفای کاپیتان اسبق هلندی‌ها بود، به خاطر انتقاد از سیاست‌های حاکم بر آژاکس، از کار عزل شد.

کرویف افزود: امکان ندارد که هر کسی که حرف مخالف بزند، مجبور به رفتن شود و بقیه همچنان بمانند.

چهره تاریخ‌ساز هلندی‌ها در شهر آمستردام متولد شد او در سال 1969 خود را با آژاکس مطر کردو 16 سال به عنوان بازیکن و  3 سال به عنوان مربی برای این باشگاه معروف کار کرد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
استعفا به خاطر 20 دقیقه تاخیر