ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مسی، فوق ستاره‌ای که در جریان بازی گم نمی شود


مسی، فوق ستاره‌ای که در جریان بازی گم نمی شودآی اسپورت/ فوق ستاره آرژانتینی حتی در بازی هایی که عملکرد درخشانی ندارد تاثیرش را روی بازی می گذارد و می تواند جریان بازی را تغییر دهد.
مصدومیتی که در ابتدای فصل 2 ماه لیونل مسی را از میادین دور کرد حالا دیگربه تاریخ باستان پیوسته است. مسی در بازی روزشنبه مقابل اتلتیکومادرید با به ثمر رساندن گل تساوی تیمش بار دیگر درنقش تغییردهنده بازی ظاهرشد. اگرچه ممکن است وقتی او تاثیرگذاری همیشگی اش را دربرخی بازی ها ندارد، شرایط بازی عجیب شود اما حتی درچنین بازی هایی، لیونل نشان خود را بر بازی ثبت می کند همانند آنچه که در بازی این هفته برابر اتلتیکومادرید رخ داد.
درمجموع بازیکن آرژانتنینی توانسته از زمان بازگشت به میادین در 16 بازی، 15 گل به ثمربرساند. نکته دیگر که اینکه او هنوز در میانه بهترین فصل لالیگایش قراردارد و در 4 بازی قبلی تیمش موفق به گلزنی شده است.

عضو کانال ورزش شوید

منبع: آی اسپورت


ویدیو مرتبط :
انیمیشن طنز:گم شدن مسی در فینال کوپا آمه ریکا .