ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



یک عراقی یا برزیلی سرمربی تیم شجاعی می‌شود


  X  

تاریخ خبر : جمعه 1394.08.29 - 09:38

یک عراقی یا برزیلی سرمربی تیم شجاعی می‌شود

کاپ/ راضی شنیشل،سرمربی سابق تیم ملی عراق در جام ملت های آسیا در استرالیا به احتمال فراوان جایگزین چاموسکای اخراجی در تیم الغرافه قطر خواهد شد.
یک سایت قطری از مذاکرات مدیران باشگاه الغرافه با راضی شنیشل عراقی خبر داد.وی اخیرا از مربیگری تیم ته جدولی قطر اسپورت استعفا داد و لازارونی برزیلی جای او را گرفت.
بنا به نوشته این سایت قطری،شنیشل عراقی سابقه بازی و مربیگری در فوتبال قطر را دارد و از شانس زیادی برای سرمربیگری تیم الغرافه برخوردار است.پاکویتای برزیلی هم که در دوره ای سرمربی تیم الغرافه بود یکی از کاندیداهای هدایت این تیم در لیگ ستارگان قطر است.
چاموسکا عصر امروز و تنها یک ساعت پس از کنفرانس خبری قبل از بازی الغرافه با السیلیا از سمتش کنار گذاشته شد.وی در این نشست خبری گفته بود هیچ ترسی از اخراج ندارد و آماده هر اتفاقی است.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال نشد - سرمربی ساحلی انتخاب