ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سفر تيم ملي فوتسال زنان به گواتمالا لغو شد


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.13 - 10:53

سفر تيم ملي فوتسال زنان به گواتمالا لغو شد

ايرنا/ رييس فدراسيون فوتبال از لغو سفر تيم ملي فوتسال زنان ايران به گواتمالا به منظور شرکت در جام جهاني کوچک فوتسال زنان خبر داد و افزود: با توجه به مشکلاتي که در مسير دريافت رواديد وجود دارد، اين سفر انجام نخواهد شد.
علي کفاشيان در حاشيه نخستين فستيوال استعداديابي دختران زير 12 سال در جمع خبرنگاران در مورد وضعيت سفر تيم ملي فوتسال زنان ايران به گواتمالا،گفت: مسوولان فدراسيون اين کشور از ما خواستند براي گرفتن رواديد به آلمان سفر کنيم اما براي سفر به آلمان بايد ويزاي شنگن بگيريم و فرصتي براي آن نداريم ضمن آنکه در کشور آلمان نيز بايد مدت زماني را صرف گرفتن ويزا براي گواتمالا کنيم که امکان اين کار وجود ندارد.
وي بيان داشت: از سوي ديگر ما به مسوولان فدراسيون گواتمالا پيشنهاد داديم که با قبول هزينه هاي اقامت تيم ملي فوتسال زنان ايران از سوي آنها براي دريافت رواديد تيم به مکزيک برود که آنها نپذيرفتند و در نتيجه اين سفر لغو خواهد شد.
کفاشيان درخصوص انتقاد مربيان فوتسال به عملکرد نايب رييس زنان فدراسيون و برگزاري جلسه با معاونين وزير (احمدي و شهريان) گفت: چنين جلسه اي برگزار نشده است.
معاون فرهنگي،آموزشي و پژوهشي وزارت ورزش و جوانان درپي اعتراض برخي مربيان تيم ملي فوتبال و فوتسال بانوان نسب به عملکرد نايب رييس فدراسيون فوتبال،گفته بود که اين افراد نسبت به برخي تصميمات حوزه بانوان نکاتي را بيان کردند که اين موارد بررسي خواهد شد.
عبدالحميد احمدي افزود: برخي از اين مربيان در جلسه ايي که من تنها شنونده آن بودم نکاتي درباره برخي مشکلات حوزه بانوان در بخش فوتبال و فوتسال مطرح کردند.
وي افزود: در آن نشست که خانم شهريان هم حضور داشت، قرار شد اين موارد از سوي امور بانوان مورد بررسي قرار گيرند.
تيم ملي فوتسال زنان ايران در اوايل مهرماه امسال در نخستين دوره مسابقات جام ملت هاي آسيا در مالزي عنوان قهرماني را کسب کرد و پس از آن مسئولان فدراسيون فوتبال اعلام کردند که با توجه به موفقيت اين تيم در مسابقات آسيايي ،آنها به مسابقات فوتسال جام جهاني گواتمالا که از دوم تا هشتم آذرماه برگزار مي شود،اعزام مي شوند.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
قطعی شدن سفر تیم ملی فوتسال بانوان به گواتمالا