سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بازنشستگان فولاد با وجود مصوبه مجلس هنوز حقوقی دریافت نکرده‌اند


بازنشستگان فولاد با وجود مصوبه مجلس هنوز حقوقی دریافت نکرده‌اندتسنیم/ در حالی که در فروردین ماه سال جاری مجلس شورای اسلامی ۱۸۰۰میلیارد تومان برای پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد درنظرگرفت اما هنوز حقوق فروردین ماه بازنشستگان فولاد پرداخت نشده و به عبارتی دیگر این قشر در سال ۹۵ هیچ حقوقی دریافت نکرده‌اند.

نمایندگان مردم در خانه ملت در راستای مشکلات متعدد بازنشستگان فولاد 1800 میلیارد تومان برای پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد اختصاص دادند و دولت را مکلف به انجام آن کردند،این مصوبه در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه سال 95 کل کشور با الحاق متنی به تبصره 7 این لایحه بررسی و مورد موافقت قرار گرفت.

براین اساس در متن الحاق شده به تبصره 7 آمده است: به منظور رد بخشی از دیون دولت به صندوق بازنشستگی فولاد، دولت مکلف است نسبت به تأدیه 18 هزار میلیارد ریال از محل درآمدهای عمومی دولت در سال 1395 اقدام نماید تا نسبت به پرداخت حقوق بازنشستگان اقدام شود. رقم مزبور در حساب های فیمابین دولت و صندوق یاد شده منظور می گردد. بند مذکور جایگزین جدول 18 پیشنهادی دولت می گردد.

اما در حالی دومین ماه سال 95 به پایان می‌رسد که بازنشستگان حقوق فروردین خود را هنوز دریافت نکرده و حقوق اسفند ماه آنها در دو قسط واریز شد.50 درصد حقوق اسفند 94 کارگران روز گذشته 27 فروردین واریز و ما بقی حقوق اسفند ماه در 10 اردیبهشت با 41 روز تاخیر تسویه شد.

همچنین در حالی اکبر نوروزی، مدیر عامل صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد از حل مشکلات مالی صندوق در آینده خبر داده بود که همچنان حقوق این قشر در محاق است.

اکبرنوروزی، مدیر عامل صندوق بازنشستگی کارکنان فولاد پیش از این بیان کرده بود: با تدبیر دولت و همکاری نمایندگان مجلس تأمین حقوق مستمری سال جاری از محل مطالبات صندوق از دولت در بودجه 95 و از ردیف درآمدهای عمومی دولت مصوب وهمچنین با ارائه پیشنهادات موثر و کارشناسی شده از طرف دولت در برنامه ششم پیش بینی لازم جهت آینده صندوق و حل کامل مشکلات آن گردیده است.



منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
پرداخت حقوق بازنشستگان صنعت فولاد